×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت بیمه سامان

اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این کنفرانس با محورهای «تحـول دیجیتـال و نقشـه راه نظام بـانک و بیـمه در ایــران»، «نقـش نظام بـانک و بیـمه در حـکمرانـی دیجیتــالی»، «چـابـکی نظام بـانک و بیمه کشــور در اکوسیستم دیجیتــال، و «آینده پژوهی نظام بانک و بیمه کشور در مواجهه با تحول دیجیتالی» برگزار می شود.

شرکت بیمه سامان، به عنوان یک شرکت فعال که در حوزه تحول دیجیتال اقدامات زیرساختی فراوانی انجام داده و به فعالیت های دانش بنیان نیز اعتقادی راسخ دارد، ضمن حمایت مالی ، مقالاتی را نیز در این کنفرانس ارائه خواهد کرد.

«تحول دیجیتال در سازمان های بیمه ای در بخش دولتی و خصوصی»، «تاثیر ساختار سازمانی بر عملکرد شرکت های ببمه (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)» و «ارائه مدل بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه خدمات مالی با رویکرد داده بنیاد» عناوین مقالاتی است که از سوی همکاران شرکت بیمه سامان در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

با توجه به حضور گسترده اساتید، مدیران و کارشناسان دانشگاه های معتبر در این کنفرانس، در بخش سخنرانی کلیدی این کنفرانس از حضور اساتید برجسته در حوزه های تحول دیجیتال استفاده می شود. «تبیین وضعیت فعلی نظام بانک و بیمه کشـور در عرصـه تحــول دیجیتـال»، «بررسی نقـش حکمرانی دیجیتـالی در نظام بانک و بیمه کشـور»، «ارائه راهکارهای چابک سازی نظام بیمه و بانک کشور در اکوسیستم دیجیتال»و «تعیین راهبردهای آینده نگرانه نظام بانک و بیمه کشور در مواجهه با تحول دیجیتال» نیز از اهداف این کنفرانس است.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعضای شورای عالی این کنفرانس هستند.«کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه»، ۲۸ آذرماه در سالن همایش های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.