×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری آیین تجدید میثاق با شهدا در ذوب آهن اصفهان

کیوسک خبر ـ سردار محمد هاشم پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، در این آیین با بیان این‌که این شهدای گرانقدر پس از شهادتشان در میان ما زندگی می‌کنند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند اظهار داشت: امنیت امروز کشور ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی است.
وی با اشاره به این‌که اصفهان همواره در مسیر انقلاب، شهدای متعددی تقدیم کرده است، گفت: درسی که از این شهدای مظلوم می‌گیریم استوار و با صلابت‌بودن است تا به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.
سردار هاشم ‌پور به دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد “حاج قاسم سلیمانی” اشاره کرد و گفت: خودباوری، ولایتمداری و مردمداری از ویژگی های بارز شهید سردار “سلیمانی” بود . سردار دل ها در احترام و تکریم خانواده شهدا یک الگوی تمام عیار بود و عشق به شهدا در لحظه لحظه زندگی این سردار بزرگ جریان داشت .
وی افزود : مقام معظم رهبری تاکید کردند که جبهه مقاومت سوریه نباید در برابر دشمنان شکست بخورد و لذا سردار سلیمانی با تبعیت محض از ولایت، تمام وجود خود را برای حفظ جبهه مقاومت گذاشت و آمریکا ، متعهدانش و گروه های تکفیری با حمایت عربستان همگی در مواجهه با این مقاومت جانانه شکست خوردند .
حضور پیکر پاک تعدادی از شهیدان ولامقام با عنوان کاروان شهدای گرانقدر میهن ، روایت گری مهدی گنجی از دفاع مقدس ، مداحی ، ادای احترام به شهیدان گمنام در محل یادمان ، و اجرای گروه رزم نوازان و دمام زن صنایع دفاع از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.