×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳
برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا با حضور سردار “شرفی”

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن معارفه سردار “حبیبی” به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا گفت : لازم می دانم از جانب فرمانده نیروی انتظامی از زحمات و خدمات سردار “جعفری نسب”؛ فرمانده پیشین پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا قدردانی کنم؛ انصافا سردار “اشتری”، فرماندهی قدرشناس هستند و کاملا متوجه تلاش ها و ایثارگری های نیروهای خدوم از رأس تا پایین ترین رده هستند.

به گزارش ایلنا، سردار “محمد شرفی” در آئین تکریم و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا اظهار داشت: بر روان و پاک مطهر حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان پرافتخار نیروی انتظامی درود و رحمت می فرستیم و برای مقام معظم رهبری “مدظله العالی” آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم و خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیقی عنایت کرد که از تلاش و ایثارگری های یکی از همسنگرانمان قدردانی کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش افزود: فرا رسیدن هفته پژوهش را به همه پژوهشگران، محققان، اصحاب علم و تحقیق تبریک عرض می کنم؛ طبیعتا پژوهش از عوامل اصلی پیشرفت هر کشوری است و ما نیز در ایران اسلامی انسان های فرهیخته و پژوهشگری داریم که با تحقیق و پژوهش، نگاه نقادانه به محیط و بررسی امور، مطالعه و … به حل مسائل و ارائه بهترین راهکارها کمک می کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به رتبه علمی و پژوهشی برتر ایران اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: این هفته با شعار؛ ” پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید” در گرامی داشت هفته پژوهش نام گذاری شده است و ان شاء الله بتوانیم با تکیه بر این راهبرد به رونق تولید و مباحث اقتصادی در کنار تمرکز بر علم و پژوهش کمک کنیم.

سردار شرفی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به صورت همه جانبه تلاش می کنند که به ما ضربه بزنند، خاطر نشان کرد: از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان نظام اسلامی در صددند با توسل به انواع توطئه و تهدید و بهره گیری از ابزار، امکانات و شرایط مختلف به ما آسیب بزنند، اما مردم ولایت مدار ما در هر شرایط و مقطعی پشتیبان نظام و ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و هستند و اجازه تعدی و تعرض به دشمنان نمی دهند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ما بهترین مردم را داریم، یادآور شد: نظام اسلامی ما متکی به قدرت و مشروعیت مردمی است و غیرت در رگ های همه ایرانیان جاری و ساری است و از این نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان هایشان دفاع و صیانت می کنند، بنابراین لازم است که به گونه ای خدمت کنیم که این ملت شایستگی آن را دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا بیان کرد: سردار “جعفری نسب” در طول مسئولیت به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا اقدامات اثربخش و شایسته ای در حوزه ماموریتی خود انجام دادند و ما قدردان زحمات و ایثارگری های ایشان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدامی باید اثربخش باشد، ادامه داد: انصافا ایشان تحولات شگرفتی را در طول خدمت در حوزه های مسئولیتی خود داشتند و در باب قدرشناسی لازم می دانم که بگویم ولایت مداری، توجه به اصل دینداری در کنار مجهز بودن به  روحیه ایثار، جانبازی و از خودگذشتکی سردار “جعفری نسب ” برکسی پوشیده نیست؛ شجاعت در عمل، قدرت بیان و فصاحت کلام، قدرت در تصمیم گیری، قاطعیت در اجرا و اعمال فرماندهی از ویژگی های بارز این فرمانده لایق و شایسته است.

سردار شرفی اضافه کرد: لازم می دانم از طرف سردار “حسین اشتری”؛ فرمانده نیروی انتظامی از زحمات و خدمات سردار “جعفری نسب”؛ فرمانده پیشین پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا قدردانی کنم؛ انصافا سردار “اشتری”، فرماندهی قدرشناس هستند و کاملا متوجه تلاش ها و ایثارگری های نیروهای خدوم از رأس تا پایین ترین رده می باشند.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد توسط سردار “مسعود جعفری نسب” فرمانده پیشین پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا افزود: شاهد کارنامه و عملکرد درخشان و قابل قبول فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا در این مقطع هستیم.

پیشکسوتان گنجینه های ارزشمند تجربه هستند

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: به سردار “جعفری نسب” خداقوت می گوییم و از تمام زحمات و تلاش های ایشان کمال تشکرو قدردانی را داریم و ان شاء الله اقدامات مثمرثمرشان ذخیره آخرتشان باشد؛ البته با وجود اینکه ایشان به درجه بازنشستگی نائل آمدند همچنان از تجربه و دانش سردار “جعفری نسب” بهره خواهیم برد؛ چرا که معتقدم پیشکسوتان گنجینه های ارزشمند تجربه هستند.

معارفه سردار “حبیبی”؛ به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه سردار “صفر حبیبی” به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا اظهار داشت: خداوند را بار دیگر سپاسگزاریم که از این پس در خدمت برادر ارزشمند و ولایی دیگری در حوزه فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا هستیم؛ از بازرسی کل ناجا به واسطه شناسایی و معرفی چنین فرد شایسته و کارآمدی تشکر می کنم.

سردار شرفی در تشریح ویژگی های سردار “حبیبی” عنوان کرد: ایشان فردی شایسته، ولایت مدار، متدین، منضبط، کاردان و آشنا به اصول و معیارهای سازمانی هستند و  از این پس بنا به حکم سردار ” حسین اشتری”؛ فرمانده نیروی انتظامی در خدمت این برادر بزرگوار به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا هستیم.

وی ادامه داد: به نوبه خود از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم و ایثارگر فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا از “سرباز”  تا “سردار” قدردانی می کنم و لازم می دانم در بخش دیگری از سخنان خود انتظارات فرمانده ناجا از فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا را ابلاغ کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، پیش از سخنان سردار “شرفی” جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا،  جانشین رئیس بازرسی کل ناجا حکم  قدردانی از سردار “مسعود جعفری نسب” و حکم انتصاب سردار “صفر حبیبی” را به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا قرائت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.