×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اعلام کرد که با نگاه ویژه مجموعه مدیریت ارشد فولاد مبارکه، برنامه‌ریزی‌های خلاقانه برای جشن‌های خانوادگی با هدف ایجاد شور و نشاط بیشتر در دستور کار قرار گرفته‌ است.

کیوسک خبر ـ محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، از برنامه‌ریزی برای جشن‌های خانوادگی با زمینه خلاقیت و ایجاد شور و نشاط بیشتر توسط این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر با نگاه ویژه مجموعه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به ارزش و جایگاه خانواده، برای خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است. در واقع برنامه‌ریزی برای جشن‌های خانوادگی با زمینه خلاقیت و ایجاد شور و نشاط بیشتر در دستور کار فولاد مبارکه قرار گرفته و خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال اقشار مختلف کارکنان فولاد مبارکه و با سلیقه‌های مختلف روبرو شده است.

براتی از برگزاری موفقیت‌آمیز جشن روز دختر خبر داد و از تمامی دست‌اندرکاران برای تلاش‌هایشان قدردانی کرد. وی همچنین از همکارانی که به دلیل محدودیت‌های موجود نتوانستند در این جشن شرکت کنند، عذرخواهی نمود و اظهار داشت که تلاش خواهد شد تا در آینده این برنامه‌ها با ظرفیت بیشتری برگزار گردند.

براتی کارکنان فولاد مبارکه را از بهترین سرمایه‌های انسانی در صنعت دانست و تأکید کرد که برنامه‌های متنوعی برای تحکیم نظام خانواده و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار قرار دارد. این برنامه‌ها به گفته وی، زمینه‌ساز گردهمایی خانواده‌ها و افزایش همدلی و اتحاد در میان کارکنان خواهد بود.

وی در پایان به اهمیت نگاه متعالی دین اسلام به زن و دختر اشاره کرد و بیان داشت که برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند به بازنگری در مفاهیم کلیدی دینی و معرفتی کمک کند و این نگاه را در جوامع امروزی ترویج دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.