×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی غله وخدمات بازرگانی استان یزد؛ حمید پایدار با اشاره به اینکه آغاز فصل خرید تضمینی گندم  از پنجم خرداد ماه در استان یزد آغاز می شود،هدف از تشکیل این جلسه  را بررسی دقیق چالشها ی پیش رو از جمله: پیش بینی  مسائل ترافیکی ، ضرورت ایجادفضای  ذخیره سازی استراتژیک گندم و تأمین  به موقع وجه پرداختی کشاورزان دانست.

پایدار در این نشست با اشاره به اینکه حسب دستور العمل شرکت بازرگانی دولتی ایران خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان یکی از ماموریت های اساسی و اصلی ادارات کل غله استانها می باشد خواستار همکاری دستگاههای ذیربط در خصوص رفع چالش ها از جمله تامین  بودجه برای پرداخت به موقع پول کشاورزان شد.   

وی در ادامه با اشاره به  شیوع ویروس  کرونا و ایجاد مشکلاتی در خصوص تامین گندم مورد نیازاستان گفت: با وجود تمامی مشکلات، موجودی ذخیره سازی گندم استان با  رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی  تا دو ماه آینده تأمین است.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان یزد درادامه با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم از پنجم خرداد  آغاز و تا مرداد ماه سالجاری ادامه دارد گفت: در سال جاری  9 مرکز خرید مباشرین در ۳ شهرستان (ابرکوه ، خاتم ، بهاباد) و ۱ مرکز خرید ملکی (سیلوی گندم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد) پیش بینی و مجهز شده است.

پایدار در پایان گفت: از  مهمترین اولویت های این اداره  تامین سلامت  در ذخیره سازی گندم خریداری شده از کشاورزان  مطابق ضوابط بهداشتی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.