×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سنگ آهن گهرزمین، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم خرداد را به ثبت رساندند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته سوم خرداد (منتهی به ۱۹ خرداد) را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

سنگ آهن گهرزمین با ثبت معامله ۳۵۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از یک هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۴ هزار و ۱۹۰ تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از یک هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان، دوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۲۵۶ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از یک هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان، سوم شد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با ثبت معامله ۱۷ هزار تن ورق گالوانیزه به ارزش بیش از ۷۹۳ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

فولاد خوزستان با ثبت معامله ۳۷ هزار و ۸۰ تن شمش بلوم، تختال، آرگون و آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۷۶۴ میلیارد تومان پنجم شد.

ذوب آهن اصفهان ۲۵ هزار و ۲۶ تن تیرآهن و میلگرد را به ارزش بیش از ۶۴۲ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش ۴۵ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش نزدیک ۵۵۰ میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با ثبت معامله ۳۶۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، سنگ آهن کلوخه و آهن اسفنجی به ارزش نزدیک ۵۳۶ میلیارد تومان، هشتم شد.

پارس فولاد سبزوار با فروش ۴۰ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش نزدیک ۵۱۲ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله ۱۲ هزار و ۶۴۸ تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف و ثبت ارزش بیش از ۵۰۲ میلیارد تومان دهم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.