×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۴ خرداد ۳۶۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۴.۸۷ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۲.۶ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۴ خرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله ۹۰ هزار و ۹۰ تن ورق گرم نوردکاران و ورق گرم خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش ۵ هزار و ۲۰۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان، دوم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با فروش ۵۳۹ هزار و ۳۰۰ تن سنگ آهن کلوخه و آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان، سوم شد.

آهن و فولاد ارفع (#ارفع) با ثبت معامله ۵۵ هزار تن شمش بلوم به ارزش یک هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش ۱۹۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۹۸۹ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله ۶۲ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش یک ۸۹۲ میلیارد تومان، ششم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۱۶۰ هزار و ۶۵۰ تن گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش ۸۶۹ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

صنایع تولیدی دنیای مس کاشان با ثبت معامله یک هزار و ۴۴۰ تن مس مفتول به ارزش ۸۰۲ میلیارد تومان هشتم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) ۳۴ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش ۶۱۶ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

پتروشیمی شازند (#شاراک) با فروش ۷ هزار و ۸۰۲ تن دی اتیل هگزانول، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتادین، تری اتانول آمین و منو اتانول آمین و ثبت ارزش ۴۶۴ میلیارد تومان دهم شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.