×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، از بخش های مختلف بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به بیماران و مشکلات اساسی بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان قرار گرفت.

وی تعامل و همگرایی حوزه های درمانی استان را مهم خواند و تصریح کرد: تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی دو بال مهم درمان در خدمت رسانی به بیماران هستند.
دکتر طاهری خاطر نشان کرد: با وجود اینکه متولی بهداشت و درمان در کشور، به عهده وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی است، از ایترو باید اذعان داشت بخش درمان تامین اجتماعی بار عظیمی از مشکلات حوزه سلامت کشور را از دوش این وزارتخانه برداشته است.
در این بازدید دکتر جواد عابدی معاون درمان تامین اجتماعی استان نیز مهمترین مشکل بیمارستان را کمبود پزشکان متخصص بویژه رادیولوژیست اعلام کرد و گفت: حل اساسی مشکل تخصیص پزشکان متخصص یا ضریب K به تامین اجتماعی، نیازمند مساعدت اداره طرح وزرات بهداشت و درمان است.
وی طرح توسعه بیمارستان و افزایش سقف پذیرش بیماران خدمات درمانی را از مشکلات دیگر این مرکز دانست.
دکتر کبری شاکری سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) زنجان نیز در این بازدید، ضمن قدردانی از حضور نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان  گفت: هدفگذاری ما اجرای طرح گسترش فضای درمانی بیمارستان امام حسین (ع) به ۲۵۰ تخت و ارتقاء خدمات و جلب رضایت مندی مراجعین و بیمه شدگان است.
گفتنی است دکتر طاهری ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، از تلاش بی وقفه پزشکان و کادر درمانی در آغاز موج سوم مقابله با ویروس کرونا قدردانی و از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.