×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

خدمت نوین پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و بازنشستگی ۵ ساله دال در قالب هم‌افزایی فعالین صنعت مالی کشور عرضه شد.

خدمت نوین مشترک شرکت بیمه ما، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و کارگزاری بیمه دال با هدف ساختن آینده مالی بهتر برای خانواده‌های ایرانی عرضه شد.
این خدمت برخلاف مدل‌های گذشته با اعطای وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد بدون چک، سفته و ضامن بستری متفاوت برای سرمایه‌گذاری امن افراد را فراهم می‌کند.
دکتر کاردگر مدیر عامل بیمه ما در تشریح این طرح عنوان کرد: طرح پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و بازنشستگی پنج‌ساله دال، دارای چهار بسته سرمایه‌گذاری ۵٠، ١٠٠، ١۵٠ و ٢٠٠ میلیون تومانی است. در این طرح به متقاضیان پس از ثبت‌نام بر اساس انتخاب بسته مورد نظر، یک وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به اندازه مبلغ بسته انتخابی به بیمه‌نامه آنان بدون حضور در بانک و آنلاین تخصیص داده می‌شود و متقاضیان این طرح پس از پنج سال و پرداخت کامل اقساط وام، با انتخاب یکی از طرح‌های حقوق مادام العمر ماهانه، حقوق ۵ ساله، ده ساله، ۱۵ ساله و یا مادام العمر از شرایط دریافت ویژه این طرح بهره‌مند می‌شوند.
دکتر کاردگر افزود: این طرح همچنین این ظرفیت را دارد که بلافاصله بعد از پرداخت اقساط بنا به درخواست متقاضی حدود دو برابر مبلغ وام را به شکل نقدی به مشارکت کنندگان پرداخت گردد.
مدیرعامل بیمه ما در ادامه بیان کرد: بازه سرمایه‌گذاری ۵ ساله، نحوه‌ی سرمایه‌گذاری (واریز وجوه طی ۵سال) و میزان بازگشت سرمایه مطلوب، پوشش تورم، وام قرض‌الحسنه، استفاده از بیمه عمر، بدون پیش‌پرداخت، بدون ضامن، حذف چک و سفته از ویژگی‌های مهم و متمایز این طرح است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۹۰ تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی daal.co مراجعه نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.