×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک آینده نماد شفافیت اطلاعاتی

بانک‌آینده طی یک اقدام بی نظیر و در راستای شفافیت اطلاعاتی و رعایت ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به افشای۱۰۰ اطلاعیه طی سال۱۴۰۲ در سامانه کدال از جمله افشای صورت‌های مالی بانک و شرکت‌های گروه، پاسخ به کلیه سوالات و ابهامات مورد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار و سهامداران محترم ( از جمله پاسخ به شایعات منتشره و شفاف سازی لازم در این رابطه) و افشای گزارشات کارشناسی ارزیابی سهام و دارایی‌های فیزیکی شرکت‌های فرعی، نموده است.
در برهه اخیر، مدیران بانک آینده،کار آمدی بانک را به سمت و سوی افزایش شفافیت هدایت نموده و در گام اول، سهامداران را در جریان تمامی موارد موثر متوجه بانک قرار داده و تبعات آن را بر عدم تقارن اطلاعاتی متداول نهادهای بزرگ مالی ترجیح و به طور قابل توجهی، خود را در معرض پاسخگویی مستمر قرار داده‌اند.
این رویداد، حاکی از خالی بودن میز مدیران بانک آینده از اخبار مهم است که سهامداران بانک از آن بی‌خبر باشند؛ که نقطه جهش آن، حضور اخیر مدیران ارشد این بانک خصوصی بزرگ کشور در مسلخ پاسخگویی بی‌پرده، در مقابل رسانه‌ها و سهامداران طی کنفرانس خبری برگزار شده در اوایل تیرماه سال جاری می‌باشد.
افشائیاتی بدون اصلاحیه و با طعم ارزندگی ذاتی سهم “وآیند”، با چاشنی پذیرش ارزیابی خالص دارایی‌های شرکت‌های تابعه، توسط هیأت‌های کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضایه که بدون تردید، نقش اعتباربخشی بر داده‌های مذکور را دارند.
هر چند معاملات سهام بانک آینده در بازار پایه نارنجی فرابورس صورت می پذیرد، لیکن افشای گسترده این حجم از اطلاعات در این بازه زمانی توسط یک ناشر در سامانه کدال، بی ‌سابقه بوده و موجب تبدیل دیوار شیشه ای بانک آینده به نماد شفافیت اطلاعاتی برای شرکت‌های بورسی و فرابورسی گردیده است.
دسترسی آسان سهامداران محترم به اطلاعات گسترده و شفاف، منجر به تقویت توان تحلیل ایشان به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب می‌گردد.
انتظار می‌‌رود با افشائیات چشمگیر و با اهمیت صورت گرفته و برگزاری ۲جلسه کنفرانس خبری، وهمچنین عزم مدیران ارشد بانک آینده در حصول آسایش ذهنی سرمایه‌گذاران بالقوه و بالفعل، برای افزایش تمایل آنها به سرمایه گذاری در “وآیند”، به زودی شاهد بازگشایی نماد معاملاتی سهام بانک آینده باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.