×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- مراسم پایانی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که ۲۵ آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور استادان این حوزه و مدیران ارشد شرکت‌های مورد ارزیابی برگزار شد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کسب امتیاز ۳۸۷ تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، ارزیابان این طرح در مهر ماه امسال با حضور در شرکت ایساکو به بررسی و ارزیابی زیرساخت‌های لازم و استانداردهای مورد نظر جایزه لجستیک پرداختند. این ارزیابی‌ها بر اساس ۳۶ زیر معیار و ۹ معیار کلی شامل برنامه‌ریزی، مشارکت، لجستیک، مدیریت محصول، زیرساخت‌های مدیریتی، نتایج شرکا/مصرف‌کنندگان، نتایج زیست محیطی و نتایج کلی زنجیره تامین، صورت گرفته است.
جوایز این برنامه نیز در هشت سطح طبقه‌بندی شده بود که شرکت ایساکو در اولین دوره حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره شد. این در حالی‌است که این شرکت با کسب امتیاز ۳۸۷ امتیاز لازم برای کسب تقدیرنامه سه ستاره را نیز به دست آورده بود.
لازم به ذکر است، امتیاز ایساکو بالاترین امتیاز کسب شده در سطح کشور در بین سایر شرکت‌های با سابقه در این حوزه بوده است.
گفتنی است، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مشارکت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی به‌صورت سالانه جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را برگزار می‌کند. اولین دوره این همایش در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.