×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی به همراه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و رئیس کانون بازنشستگان با احمد حسین زادگان استاندار مازندران دیدار و گفتگو کردند.

در این ملاقات که به  مناسبت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان در استانداری مازندران برگزار شد، از جمعی از بازنشستگان استانی به نمایندگی از جامعه بازنشستگی تقدیر و تجلیل شد.

استاندار مازندران در این جلسه گفت: تعامل و همراهی همه بخش ها ی جامعه می تواند به بهبود وضعیت امروز کشور در برابر تحریم های ضالمانه نقش آفرینی کند و در این میان تامین اجتماعی که بخش های قابل توجهی از جامعه را شامل می شود، بسیار پر اهمیت است.

احمد حسین زادگان ادامه داد: همه بازنشستگان بسیار محترم هستند و امنیت پایدار جامعه ما مرهون تلاش های مدیران و خدمتگزارانی است که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

وی بر لزوم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان تاکید کرد و گفت: تکریم مقام شامخ بازنشستگان و پیگیری مطالباتشان بر همه واجب است.

نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران نیز در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار گفت: جا دارد ضمن تبریک به همه بازنشستگان و تجلیل از آنان به خاطر صبر و همراهی هایشان از مدیران شورای رفاه به ویژه تامین اجتماعی به خاطر ارائه خدمات صادقانه به بازنشستگان تشکر نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.