×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،دکتر شیوا قاسمی پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان ، تامین اجتماعی را سازمانی خدمت رسان به مردم دانست و از خدمات مطلوب و پیگیری های مسئولان و کارکنان تامین اجتماعی استان تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به خدمات قابل توجه سازمان تامین اجتماعی در ایام بیماری کرونا به صورت غیرحضوری افزود: حذف فرایند استعلام استحقاق دفاتر درمانی به صورت حضوری و جایگزین نمودن روشهای اینترنتی و ussd از اقدامات قابل توجه این سازمان در دوران بیماری کووید-۱۹ است و امیدواریم دفترچه های درمانی در آینده نزدیک کاملا حذف شوند.

دکتر قاسمی پور با تصریح بر اینکه در حال حاضر تأمین‌اجتماعی بزرگترین سازمان اجتماعی و اقتصادی کشور است و با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور به عنوان متولی اصلی اداره حوزه‌ بیمه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، تاکید کرد: وظیفه اصلی این سازمان، حراست و صیانت از نیروی کار و ایجاد رضایتمندی و امنیت‌خاطر در جامعه است.

وی گسترش تأمین اجتماعی را نماد توسعه و عدالت اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: همه مسئولان نسبت به بسط آن انجام وظیفه کنند تا در نظام اسلامی تمامی قشرهای کم درآمد از مزایای تأمین اجتماعی بهره مند شوند چراکه صاحبان انقلاب و نظام به فرموده تاریخی حضرت امام خمینی(ره) همین محرومان جامعه هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارش از وضعیت سازمان در استان اظهار داشت: آرمان والای سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی به روز و بموقع به بیمه شدگان و کارفرمایان است و ارتقاء شعب و افزایش کارگزاریها و ارایه خدمات متنوع سازمان به صورت غیرحضوری به مخاطبان در استان گامی موثر برای سرعت دهی و اطمینان بخشی در انجام کارهاست.

وی به تلاش­های سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه خدمات به شیوه الکترونیکی اشاره و عنوان کرد: در راستای کاهش مراجعات ، سهولت و تسریع در امور مراجعین سازمان ، بخشی ازخدمات درحوزه های مستمری، نامنویسی و حسابهای انفرادی، وصول حق بیمه ، امور فنی بیمه شدگان ، بازرسی و امور مالی جهت بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ازطریق ثبت نام در سامانه درگاه خدمات غیرحضوری به آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir  صورت می گیرد.

شایان ذکر است در ادامه این بازدید طی نشستی مشترکی با حضور روسای کانون کارفرمایان، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کانون پیمانکاران استان، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان سنندج و …  ، مهمترین موضوعات بیمه ای مورد نقد و بررسی قرار گرفت و با اهدایی لوحی از نمایندگان کارفرمایی و کارگری استان به جهت تعامل دوسویه و مسمتر با مجموعه تامین اجتماعی استان و انعکاس مشکلات و دغدغه ای بیمه شدگان تقدیر و تشکر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.