×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اسمعیل نبوی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در جریان این بازدید گفت: قریب به ۳۰ انتصاب در استان داشته ایم که این افراد در آزمون کتبی و مصاحبه شرکت کردند و سعی کردیم پست های مدیریتی و سرپرستی را به افرادی واگذار کنیم که علاوه بر موفقیت در آزمون کتبی ومصاحبه دارای بالاترین سابقه ومدرک تحصیلی نیز باشند.

نبوی با بیان اینکه ما امانت دار بیمه شدگان وکارفرمایان هستیم، افزود: انتظار داریم کارفرمایان عزیز نیز ما را دربهبود ارائه خدمات و ایفای این رسالت یاری کنند و با پرداخت به موقع حق بیمه و با مبلغ واقعی سازمان تامین اجتماعی را یاری دهند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: برای تسهیل درارائه خدمات سازمان سامانه های مختلفی برای خدمات غیرحضوری والکترونیکی طراحی واجرایی شده است که بیمه شدگان می توانندبا مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.tamin.ir  از کلیه خدمات غیرحضوری والکترونیکی سازمان تامین اجتماعی که لینک این خدمات غیرحضوری درسایت بارگذاری شده است بدون مراجعه با شعب یا کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی با کمترین هزینه وبا صرف کمترین زمان ممکن از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.

وی گفت: بیمه شدگان می توانند از طریق کد دستوری #۱۴۲۰ * و با وارد کردن کدملی از وضعیت بیمه ای وحتی سوابق خود مطلع شوند و از طریق این سامانه به کلیه اطلاعات بیمه ای خود دسترسی داشته باشند.

نبوی افزود: نامنویسی غیرحضوری بیمه شدگان از طریق کارفرما نیز از اقدامات الکترونیکی اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان محترم می توانند از طریق سایت این سازمان وبدون مراجعه به شعب وکارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی از طریق درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نامنویسی نیروی کار شاغل درکارگاه یا کارگاه های تحت پوشش خود اقدام کنند.

وی گفت: ساختمان شعبه نهاوند قدیمی ومستهلک بود که درشان ومنزلت بیمه شدگان شهرستان نبود. اعتبار تعمیر و تجهیز شعبه را دریافت کردیم و ساختمان تعمیر وتجهیز شد.
دکتر شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما هم درمجلس شورای اسلامی نهایت مساعدت را به عمل می آوریم تا شرایط ارائه خدمات به مردم بهتر ومطلوبتر شود.

وی افزود: بایستی پرداخت حق بیمه فرهنگ سازی شود و کارفرمایان باانگیزه و رغبتی مضاعف نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.