×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان زنجان، ضمن بازدید از شعبه یک تأمین‌اجتماعی زنجان، پلی‌کلینیک حکیم هیدجی، ستاد اداره‌کل و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان و نیز بیمارستان امام حسین (ع) زنجان؛ در سی‌امین اجلاس سراسری نماز که با حضور رئیس‌جمهور امروز – شنبه ۱۶ دی ماه – در زنحان در حال برگزاری است، شرکت کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در بدو ورود به استان زنجان، از شعبه یک تأمین‌اجتماعی زنجان بازدید و در گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این شعبه؛ در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این شعبه قرار گرفت. شعبه یک تأمین‌اجتماعی زنجان، حدود ۸۲ هزار نفر بیمه‌شده و بالغ بر ۲۵ هزار نفر مستمری‌بگیر و تعداد ۱۰ هزار کارگاه را تحت پوشش دارد.
اسفندیاری همچنین از پلی‌کلینیک حکیم هیدجی و نیز بیمارستان امام حسین (ع) زنجان نیز بازدید کرد و در جریان این بازدید، توسعه ظرفیت‌های درمان رایگان را از مهم‌ترین راهبردهای سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد و از اختصاص اعتباری در حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری برای توسعه مراکز و تجهیز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور خبر داد که نسبت به سال اول فعالیت دولت سیزدهم ۲٫۵ برابر شده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از ستاد اداره‌کل و نیز ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان نیز بازدید کرد و در گفت‌وگو با مدیران بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی استان، به بررسی راهکارها و برنامه‌های توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی در این استان پرداخت.
براساس این گزارش، اسفندیاری همچنین از میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان زنجان که همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان دایر شده است، بازدید و با تعدادی از مراجعان گفت‌وگو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.