×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در ادامه بازدیدهای میدانی مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در مناطق مختلف کشور، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان از مراکز بیمه‌ای و درمانی و پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی در استان فارس بازدید کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری در بازدید از پلی‌کلینیک تخصصی حافظ و پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ملاصدرا، دریافت خدمات درمانی مناسب را حق بیمه‌شدگان دانست و بر اهمیت ارائه خدمات درمانی با کیفیت به جامعه ذی‌نفعان و نیز صیانت مالی از بیمه‌شدگان در بخش درمان تأکید کرد.

در این بازدید که با همراهی مدیران ارشد تأمین‌اجتماعی استان فارس انجام شد، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی را پیشانی و ویترین خدمات این سازمان توصیف کرد و گفت: دریافت خدمات درمانی مناسب حق بیمه‌شدگان است و سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره جدید مدیریتی؛ توسعه خدمات درمانی و صیانت مالی از بیمه‌شدگان برای کاهش پرداخت از جیب اقشار تحت پوشش در بخش درمان را در زمره راهبردها و اهداف کلان خود تعریف کرده و با جدیت پیگیری می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه درمان گفت: امیدواریم پروژه بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی ملاصدرا که توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در استان فارس در حال ساخت است، بتواند بخش عمده نیازهای بیماران تأمین‌اجتماعی استان را تأمین کند و نیازی به ارجاع بیماران بیمه‌شده به سایر مراکز درمانی نباشد.
وی تأکید کرد: در این بازدید مشکلات این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و امیدوارم در آینده نزدیک با همت مسئولان استان و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول، شاهد آغاز به کار این پروژه عظیم بیمارستانی باشیم.
اسفندیاری همچنین در دیدار با نماینده شرکت خانه‌سازی در این پروژه و با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته، بر اهمیت پیشبرد پروژه بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی ملاصدرا تأکید کرد و نقش این پروژه را در ارتقای شرایط خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی در استان فارس پراهمیت خواند.
معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین با همراهی دکتر بهرام حسن‌شاهی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان فارس و جلیل مرادی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان، در بازدید از بخش‌های مختلف پلی‌کلینیک تخصصی حافظ و گفت‌وگو با کادر درمان، کارکنان و مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به بیماران در این مرکز قرار گرفت و در زمینه پیگیری جدی ارتقای خدمات این پلی‌کلینیک قول مساعد داد.
براساس این گزارش اسفندیاری همچنین در ادامه این سفر با همراهی جلیل مرادی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان فارس، از نحوه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان در شعبه ۴ شیراز نیز بازدید کرد و در دیدار وگفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این شعبه، خدمات متنوع بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی را مقوّم امید به آینده و موجب ارتقای امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی توصیف کرد.
شعبه ۴ شیراز با داشتن ۱۰۲ هزار بیمه‌شده اصلی و ۱۰۳ هزار بیمه‌شده تبعی با وجود انتزاع دو شعبه ۶ شیراز و صدرا از این شعبه، همچنان به‌عنوان چهارمین شعبه بزرگ استان شناخته شده و مشغول خدمت‌رسانی به مخاطبان است.
معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در جریان این سفر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خودروهای سنگین تجاری در این منطقه بازدید و با مدیران این کارخانه دیدار و گفت‌وگو کرد. این شرکت تولیدی از بزرگ‌ترین صنایع استان است که تعداد زیادی از بیمه‌شدگان در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.