×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از چهل‌و پنجمین سفر استانی، در استان خراسان با حضور در شهر مرزی تایباد و پس از بازدید از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی اجتماعی این شهر، ضمن تجلیل از خدمات مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی منطقه، ازبررسی کارشناسی امکان ساخت درمانگاه جایگزین در این شهر با توجه به مشکلات فضای فیزیکی درمانگاه موجود و با هدف توسعه خدمات در این منطقه مرزی و همچنین بررسی امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی منطقه خبر داد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که به‌همراه جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تایباد و تربت‌جام و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، امروز جمعه هفتم مهرماه در شهرستان تایباد در۲۵۰ کیلومتری مشهد و نقطه مرزی دوغارون حضور یافت، پس از بازدید از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی، در نشستی با مسئولان محلی در محل فرمانداری شهرستان تایباد، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، گفت: این شهر و شهرستان پیشانی کشورمان در این منطقه مرزی است و آثار زحمات کارکنان و مدیران منطقه و نیز مردم غیور این منطقه را ما در حکمرانی کل کشور شاهد هستیم؛ از این جهت باید از همه عزیزان خدوم و زحمتکش و همچنین همکاران خودمان که در این منطقه حضور دارند و فعالیت می‌کنند تشکر کنیم که در دروازه تعاملات با کشور افغانستان، افتخارات و دستاوردهای بزرگی را برای کشورمان رقم زده‌اند.

وی افزود: بخشی از دستاوردهای کلان و راهبردی کشور ما در این منطقه رقم می‌خورد و این موضوع، تکلیف ما را در خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌کند. بنایراین به این مناطق باید بیش از پیش توجه کنیم و نباید بگذاریم عزیزان و مردم در این منطقه مورد غفلت واقع شوند. گزارش‌های ارائه شده و همچنین چهره شهر نشان می‌دهد که به‌رغم مشکلات و مسائل، همه مدیران منطقه و همکاران خدوم ما در حال ارائه خدمت به مردم منطقه هستند که این موجب خوشحالی و باعث شکرگذاری است.
موسوی تاکید کرد: وقتی دغدغه مردم، محور پیگیری کارها باشد، هر کسی در این راه تلاش کند تا به وظیفه‌اش عمل کند، قطعا توفیقات دنیوی و اجر دنیوی و اخروی وی بیشتر خواهد شد.
وی همچنین گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی اجتماعی باوجود مشکلات و مسائل مختلف پشت سر گذاشته شده و در عین وجود برخی چالش‌ها، همچنان به دنبال توسعه خدمات به مردم است. با تصمیم خوب مجلس و اقدام انقلابی دولت خدمتگزار، بزرگترین بدهی بانکی به مبلغ ۱۰۶ هزار میلیارد تومان که از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ و برای پرداخت حقوق بازنشستگان ایجاد شده بود، در این دوره تسویه شد و علاوه بر آن رویه غلط آینده‌فروشی از طریق استقراض بانکی کنار گذاشته شد و با صیانت از منابع سازمان و سرمایه‌های مردم، بخشی از آینده ساخته شد. در دو سال و نیم گذشته با توسعه پوشش بیمه ۴۹ هزار میلیارد تومان منابع پایدار برای سازمان ایجاد شد درحالی‌که اگر روش استقراض ادامه می‌یافت ۶۷ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می‌شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر این‌که این‌ سازمان یک صندوق بین‌النسلی است و باید برای تعهدات آتی برنامه‌ریزی کند، افزود: در قبل از انقلاب ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیونی ایران تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر ۷۳ درصد جمعیت ۸۵ میلیونی کشور زیر چتر بیمه‌های اجتماعی هستند، هر چند ما معتقدیم و تلاش می‌کنیم که ۱۰۰ درصد جامعه باید تحت پوشش بیمه اجتماعی باشند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اجتماعی با اشاره به بازدید از درمانگاه تأمین‌اجتماعی تایباد گفت: در این بازدید مشخص شد که فضای فیزیکی این درمانگاه، پاسخگوی نیاز همکاران ما و مردم منطقه نیست. لذا از طریق هم‌اندیشی با مدیران تأمین‌اجتماعی استان و هیئت همراه، تصمیم بر این شد تا فرایند ساخت درمانگاه جایگزین برای شهرستان تایباد و مرزنشینان عزیز را پیگیری کنیم.
موسوی افزود: البته برای ساخت این درمانگاه جایگزین نیاز است تا مصوبه هیات مدیره محترم سازمان را دریافت کنیم، سپس مدیران فنی و مهندسی در منطقه حضور پیدا می کنند تا زمین مناسب در نظر گرفته شود و کارها ادامه پیدا کند؛ ولی ما کلیات موضوع را با رویکرد مثبت دنبال می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.