×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی شامگاه پنجشنبه ۲۳ شهریور همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز شهادت هشتمین سپهر آسمان امامت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)؛ از موکب اسکان و پذیرایی این سازمان از زائران حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در حاشیه این بازید با تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی مکتب اهل بیت، خدمت و ایجاد رضایت در بین مردم هست و انشاءالله بتوانیم با تأسی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام، در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمه‌شدگان عزیز قدم برداریم.

وی افزود: این موکب، سفره خدمت به زوار امام رضا (ع) است و توفیقی نصیب ما و همکاران‌مان شده است که در این موکب در خدمت زوار آقا علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) باشیم و امیدوارم که این توفیقات همچنان شامل ما و همکاران‌مان باشد که بتوانیم بیشتر و بهتر در خدمت مردم و بیمه‌شدگان باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی یکی از رویکردهای اساسی سازمان تأمین‌اجتماعی را توسعه خدمات اعلام کرد و افزود: سالیان سال پروژه بیمارستان نیمه‌کاره رضا(ع) در استان خراسان رضوی و شهر مشهد با مشکلاتی روبه‌رو بود که به لطف خداوند متعال و پس از جلسات متعدد در سفرهای قبلی به این استان، مقدمات ساخت این بیمارستان را در دستور کار قرار دادیم که می‌تواند منشاء خیر و ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی برای همه بیمه‌شدگان و همچنین زوار حضرت امام رضا (ع) باشد.
براساس این گزارش، موکب اسکان و پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر از سوی تأمین‌اجتماعی استان خراسان رضوی به نام موکب شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی از ۲۲ شهریور دایر شده است. این موکب در دومین سال فعالیت در محل ساختمان قدیمی شعبه ۲ مشهد واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد مشهد دایر شده و علاوه بر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی به زائران، یک تیم پزشکی همراه با تجهیزات دارویی و خدمات سرپایی نیز برای ارائه خدمات ضروری درمانی در این موکب فعالیت دارد.
همکاران شاغل و بازنشسته تأمین‌اجتماعی استان به همراه اعضای خانواده ایشان در این موکب مسئولیت ارائه خدمات به زوار را برعهده داشتند و کلیه هزینه‌های این موکب نیز از محل مشارکت و همیاری همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور به‌ویژه نذورات نقدی همکاران تأمین‌اجتماعی استان خراسان رضوی تأمین شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.