×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از انتشارات علمی و فرهنگی، در این دیدار رضایی از نزدیک در جریان خواسته‌های صنفی کارگران این مجموعه قرار گرفت و دستورات لازم درباره آن از صادر کرد.
مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی همچنین در سخنانی با اشاره به اینکه حداکثر حقوق و مزایا برای کارگران و کارمندان این شرکت در سال جاری لحاظ و حقوق و مزایا بر اساس کارمزدی و نه وقت مزدی و تعریف کارانه تولید پرداخت شده است، تاکید کرد: شرکت چاپ و نشر کتیبه در سال جاری برخلاف سال‌های گذشته تمامی نیازهای چاپی انتشارات علمی و فرهنگی را در کنار سایر ماموریت‌های خود تامین کرده است و این امر برای اولین بار اتفاق افتاده است و تا قبل از این بخش زیادی از کارهای چاپی انتشارات برون سپاری می شده است.
رضایی همچنین با تقدیر از تلاش ها و فعالیت تمام وقت کارکنان این شرکت گفت: در سال جاری انتشارات علمی و فرهنگی به طور میانگین روزانه ۱/۹ عنوان کتاب تولید کرده که توسط این چاپخانه تولید شده است و این عددی قابل توجه و استثنایی در سابقه کاری انتشارات به شمار می‌رود. آنهم در دوران کرونایی و با وجود همه محدودیت ها و مشکلاتی که این شرایط خاص به مجموعه تحمیل کرده است.
شرکت  چاپ و نشر کتیبه در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع مشتمل بر ۲۷۰۰ متر مربع سالن تولید، ۲۵۰۰ متر مربع انبار کاغذ و محصول و همچنین ۶۰۰ متر مربع ساختمان اداری تاسیس شده است و با بهره‌گیری از ادوات، ماشین‌آلات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته نقش مهمی در تامین نیازهای مطبوعاتی و انتشاراتی مجامع مختلف علمی، فرهنگی و هنری کشور را داراست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.