×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در راس جمعی از مدیران این سازمان از واحدهای مستقر در مجتمع صنعتی چادر ملو و شرکت فولاد میبد بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس طاهرزاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که ایشان را در این بازدید همراهی می کرد در هر واحد تولیدی توضیحات مبسوطی در خصوص آخرین وضعیت و عملکرد هر بخش ارائه نمود .
وی ضمن تشریح جایگاه شرکت و نقش آن در اقتصاد کشور به اولویت‌های حرکت به سمت توسعه پایدار و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت : دستیابی به ذخایر جدید سنگ آهن و توسعه واحدهای زنجیره فولاد، افزایش بهره وری در فرآیند تولید، مهمترین اهداف این شرکت برای تداوم حضور در این صنعت اثر بخش در اقتصاد کشور است.
گفتنی است پیش از بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو، مهندس موثقی نیا و هیات همراه با حضور در شرکت فولاد میبد در جریان روند آخرین اقدامات انجام شده در این واحد صنعتی که چند سالی است به لحاظ اجرایی متوقف شده است قرار گرفت و در نشستی مشترک، گزارشی از فرآیند اجرای طرح کارخانه نورد میلگرد شاخه و کلاف چادرملو که قرار است در مجموعه فولاد میبد اجرا شود ارائه گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.