×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، «محمد سپهر»  توضیح داد: روابط عمومی به عنوان یک وظیفه هدفمند برای ارتقای آگاهی سازمان و تشکیلات خود باید به شکل جدی وارد عمل شود و همگرایی و همکاری شرکت های زیر مجموعه سازمان در این رابطه نقش کلیدی دارد و این مهم در چارچوب دستگاه های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) شکل و معنا پیدا کرده است.

وی افزود: مسوولیت اجتماعی دستگاه ها و شرکت های وابسته همسو در روند رو به رشد فعالیت های آنها باید شکل بگیرد و در این ارتباط در سازمان ایمیدرو توسط ریاست سازمان، نقشه راه ترسیم و تبیین شده و در تبعیت با وزارت صنعت، معدن و تجارت به اجرا گذاشته شده است.

سپهر خاطرنشان ساخت: نخستین گام در سازمان، تشکیل ستاد مقابله با کرونا در ستاد و شرکت های تابعه و تدارک و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به نهادهای پیشرو و مسوول در مبارزه با کرونا از جمله دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی استانها اجرایی شد.

به گفته وی، همزمان با تداوم خطوط تولید واحدها، راه اندازی خطوط تولید انواع ماسک و وسایل بهداشتی و پیشگیرانه و ضدعفونی مورد نیاز که در چارچوب نقش اجتماعی به مورد اجرا گذاشته شده است.

سپهر اضافه کرد: تامین و توزیع اقلام مورد نیاز در معادن وصنایع معدنی در مقابله با کرونا به عنوان یکی دیگر از نقش های سازماندهی شده توسط روابط عمومی است که برای شرکت های تابعه به مورد اجرا گذاشته شده و تداوم دارد.

وی گفت: ایمیدرو مقرر ساخت که شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی بوسیله دانشگاه های علوم پزشکی استان ها، علاوه بر استان محل فعالیت، به سایر استان هایی که با کمبود تجهیزات بهداشتی در این زمینه روبرو شده اند، به ویژه استان های کمتر برخوردار کمک کنند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: همراهی برخی نهادهای دولتی در چارچوب مبارزه با کرونا دستاوردهای ارزشمندی از لحاظ همپوشانی داشته و اکنون این سازمان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین ارز خرید تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کرده است.

وی یادآور شد: تمامی شرکت های بزرگ بخش معدن وصنایع معدنی برای یاری رسانی به هموطنان به منظور شکست کرونا بسیج شده اند و این در واقع مرحله جدیدی از همگرایی ایمیدرو و واحد های تابعه برای یاری رسانی به هموطنان است که آغاز شده و ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.