×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ایجاد «تحول» باید در دستور کار مدیران قرار گیرد

یکی از اولویت های مدیران و روسای ادارات منصوب شده ایجاد«تحول» در فعالیت ها و مجموعه ها باید باشد.
کیوسک خبر ـ مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه روسای برخی از سازمان های تابعه و ادارات بانک اعلام کرد:در انتصاب مدیران سه شاخص کارآمدی،تعهد و جوانگرایی مد نظر قرار داشته است.
محمد شیخ حسینی افزود:افرادی که به عنوان مدیر معرفی می شوند علاوه بر ویژگی های عمومی باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.
وی ادامه داد:تغییر و جابجایی شغلی برای حفظ پویایی وارتقای سازمان ضروری است. به گفته شیخ حسینی،تمام تلاشمان را کرده ایم که انتصابات بر اساس مشورت و خرد جمعی باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با معرفی امید سلیمانی به عنوان سرپرست شرکت سمات تاکید کرد:این شرکت یکی از مهم ترین مجموعه های بانک است و بخش مهمی از موفقیت بانک در بعد فنی وعملیاتی به فعالیت شرکت سمات مربوط می شود.
وی ادامه داد:ایجاد تحول در فعالیت های شرکت سمات باید در اولویت تیم جدید مدیریتی قرار گیرد.
شیخ حسینی با اشاره به ظرفیت بالای شرکت سمات اعلام کرد:این شرکت با شناسایی نیاز واحد های مختلف بانک در سطح صف و ستاد، تعامل صد درصدی با حوزه فناوری و اطلاعات بانک برقرار کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جانشین پروری پرداخت و گفت: از ابتدا بر تربیت و آموزش مدیران برای توسعه و ارتقای بانک تاکید داشته ام.بر این اساس در آینده نزدیک آزمونی در بین متقاضیان برگزار و منتخبان این آزمون دوره های تخصصی مدیریتی می بینند.
وی همچنین حوزه حقوقی بانک را نیازمند تحول دانست وگفت: برخی از واحدهای بانک با سکون روبرو بودند و ما نیاز داریم که این واحدها به سرعت متحول و پاسخگو شوند.
شیخ حسینی بیان کرد:در دعاوی و پرونده هایی که ما محق هستیم باید با تمام توان ازحق بانک دفاع و رای گرفته شود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد:در حوزه بازرسی و نظارت باید به سمت پیشگیری و اصلاح حرکت کنیم و برخورد به عنوان گزینه آخر مطرح باشد.واحدهای نظارتی بانک نیز باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.
وی همچنین حوزه بین الملل بانک را نیازمند تحول معرفی کرد وگفت:مدیران جدید باید با استفاده از ظرفیت بالای نیروی انسانی این واحد و تعامل با شرکت صرافی به ارتقای بانک از این ناحیه کمک کنند.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه بر موضوع جانشین پروری در تمام واحدهای بانک اشاره کرد و گفت:حوزه آی تی شرکت سمات و فناوری بانک را مجزا از یکدیگر نمی بینیم .این دو مجموعه باید همدل و هم افزا فعالیت کنند.
در ادامه جلسه سید باقرفتاحی افزود:کارهای عقب مانده زیادی در حوزه آی تی داریم که مدیران جدید باید با سرعت به ایجاد تحول در این بخش ها بپردازند. وی ادامه داد:در حوزه بازرسی ، نظارت و بین الملل نیز باید هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.
در پایان این نشست احکام انتصاب مدیران از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تقدیم شد.
گفتنی است،امید سلیمانی به عنوان سرپرست شرکت سمات،سعید موسوی مجد،سرپرست اداره کل زیرساخت،حامد دانشجو، سرپرست اداره کل دعاوی مدیریت حقوقی، حمیدفلاحتی، سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، عبدالحمید حیدری، سرپرست اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، مهران جورابلو، سرپرست اداره خارجه در مدیریت امور بین الملل،قصابی ،بازرس ویژه مدیر عامل، پارسا کیا ،سرپرست اداره کل امنیت وکنترل مخاطرات فناوری اطلاعات،جعفری ، انتصاب در شرکت کارگزاری بیمه پوشش،عباس ایارده، انتصاب در شرکت واسپاری توسعه تعاون، حمید بختیاری سرپرست اداره کل هوش کسب و کار و توسعه محصول، مهسامحمودوند با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت ریسک و سید علی میرفخرایی با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی منصوب شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.