×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدحسین توحیدی فر در این مراسم بازنشستگان را گنجینه های تجربه و تدبیر خواند و گفت: بازنشستگان تکیه گاهی محکم برای نسل امروز هستند و جامعه باید ضمن تکریم بازنشستگان از تجربه های اندوخته آنها کمال استفاده را ببرد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات رفاهی ویژه برای سالمندان افزود: تمام توانمان را به کار خواهیم بست تا با استفاده از امکانات موجود در بخش درمان بیشترین بهره مندی را برای بازنشستگان ایجاد کنیم.

دکتر توحیدی فر در ادامه با اشاره به شرایط بد اقتصادی کشور و وضعیت نامناسب معیشت، ضمن ابراز خرسندی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان، تاکید کرد: کسانی که دوران جوانی خود را صرف پیشرفت اقتصاد کشور و گردش چرخه تولید کرده اند، حق دارند که در دوران بازنشستگی از یک رفاه نسبی و بیمه درمانی مناسب برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه بالا رفتن هزینه ها در بخش درمان و کسری اعتبار مشکلاتی را برای ارائه خدمات در بخش درمان ایجاد کرده است، گفت: تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا با اتخاذ مناسب ترین تصمیم ها و با انتخاب بهترین شیوه ها، کمترین افت خدمات را برای بیمه شدگان بخصوص بازنشستگان در بخش درمان داشته باشیم.

مجید درویشی مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان، ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را که یکی از خواسته های بحق بازنشستگان بود، گامی موثر در تکریم بازنشستگان خواند و امیدوار شد این روند به گونه ای ادامه پیدا کند تا بازنشستگان بعد از فراغت از کار بدون دغدغه های معیشتی به دوران فراغت خود بپردازند.

در پایان این مراسم از عبدالرضا آقایی و احمد زارع بنادکوکی به عنوان بازنشسته نمونه جامعه کارگری استان یزد و محمود دهقانی فیروزآبادی به عنوان همکار بازنشسته نمونه با اهدای لوح، تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.