×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان اقدامی است که بانک ایران زمین در سال های اخیر با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، از طریق سامانه بوم ایران زمین اجرایی کرده است.

کیوسک خبر ـ بانک ایران زمین با استفاده از هوش مصنوعی و داده کاوی اطلاعات مشتریان، خدمات متناسب با نیاز آنان را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، بتوانند با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک جا، تصویری دقیق تری از وضعیت مالی خود را استخراج کند.

بانک ایران زمین از طریق پلتفرم فراز خود با ایجاد یک اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و مخصوصاً استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها فراهم کرده است تا با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس های بانکی، اقدام به تولید و ایجاد محصولات جدید خود کرده و به سودآوری برسند.

شرکت توسعه فناوری های روز بانک ایران زمین با نام اختصاری فراز به همراه مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان بازوهای فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در بستر پلتفرم فراز ایران زمین بیش از ۳۰۰ سرویس بانکی به صورت واسطه های برنامه نویسی استاندارد (API) عرضه کرده و علاوه بر این بسیاری از خدمات بانکی را در قالب ویجت ارائه کرده است که ضمن ارتقاء امنیت، موجب تسهیل در فرآیندها و پیاده‌سازی و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان این بانک نیز شده است.

صفحه اصلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.