×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی ایران، گفت: ابزارهای موجود ازجمله طرح های ابتکاری و همچنین تفاهم نامه های بانک با سایر سازمان ها و نهادهای عمومی و دولتی بزرگ، می توان آخرین روزهای سال را به بهترین زمان برای تغییر نتیجه به نفع بانک ملی ایران تبدیل کرد.

کیوسک خبر ـ حسن مونسان، در همایش «طرح پذیرنده ملی» که با حضور احمد ملکی راد، مدیر امور شعب منطقه دو بانک ، حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، روسای شعب ممتاز و حوزه ها، روسای دوایر ستادی اداره امور و معاونان ، بازاریابان و کاربران امور پایانه های فروش شعب در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب ازجمله شهید سنجرانی، تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور، از ریاست و همکاران اداره امور شعب که موفق به حفظ سهم بازار در شرایط سخت رقابتی شبکه بانکی استان شده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این نکته که زمان فعلی بهترین زمان برای تغییر کامل نتیجه به نفع بانک ملی ایران است، اظهار کرد: از همکاران انتظار می رود که باتوجه به ابزارهای موجود ازجمله طرح های ابتکاری و همچنین تفاهم نامه های بانک با سایر سازمان ها و نهادهای عمومی و دولتی بزرگ، نهایت تلاش خود را در جهت این تغییر مثبت در آخرین هفته های سال جاری داشته باشند.

احمد ملکی راد، مدیر امور شعب منطقه دو بانک ملی ایران نیز در ادامه این همایش، بر تلاش مضاعف همکاران بر استفاده از فرصت «طرح پذیرنده ملی» تاکید و توضیحات مبسوطی در مورد این طرح ارائه کرد.

شایان ذکر است حمید صفای نیکو ریاست اداره امور شعب استان نیز طی سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد گذشته تا کنون و برنامه های آتی اداره امور شعب استان پرداخت.

وی همچنین از همکاران ستاد و شعب در جهت تلاش های بی وقفه شان و همچنین مدیریت ارشد بانک در پی همکاری با این اداره امور، تقدیر و تشکر و بر تلاش مضاعف همکاران در ماه پایانی سال جهت بهبود وضعیت و نیل به بالاترین اهداف، تاکید کرد.

همچنین در این همایش، شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت سداد، با اعلام آمادگی برای همکاری درخصوص بازاریابی پذیرندگان ملی، از همکارانی که داوطلب انجام امور بازاریابی و ارائه خدمات در این حوزه اند دعوت به عمل آورد تا با هماهنگی با نمایندگی استان، اقدام کنند.

در پایان این همایش، درخصوص وضعیت عملکرد پایانه های فروش بانک ملی ایران و همچنین راهکار ابتکاری طرح پذیرنده ملی که مشوق اثرگذاری جهت بهبود عملکرد این حوزه است، توضیحات کاملی توسط کارشناسان ارائه و پس از آن در یک پانل پرسش و پاسخ به نقطه نظرات و ابهامات همکاران حاضر در همایش پاسخ داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.