×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان با حضور استاندار برگزار شد و تندیس و لوح تقدیر نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تعلق یافت.

به گزارش کیوسک خبر به قنل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، آیین نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و دیگر مدیران استانی در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم مهدی دوستی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از ابتکارات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بارها بر مردمی‌سازی اقتصاد و فعال کردن بخش خصوصی در این زمینه تاکید دارند. وی افزود: در این جشنواره تلاش شده از زحمات تولیدکنندگان و صنعتگرانی که در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌فروشی و توسعه زنجیره‌های ارزش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اقدام کرده بودند، تجلیل شود. این بنگاه‌های موردنظر توانسته‌اند در حوزه مواد خام و پتروشیمی و موادمعدنی چند زنجیره ایجاد فرآوری کنند که قابل تقدیر است.

دوستی اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی و مردمی‌سازی اقتصاد، جذب سرمایه و بهبود محیط اقتصادی مهم‌ترین اولویت ما در استان است که برخی نشانه‌های آن از جمله در حوزه مجوزها، پایداری قوانین و تامین مالی بنگاه‌ها قابل مشاهده است.

در انتهای این مراسم نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعتگران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان اهدا شد که در این راستا، منطقه ویژه نیز به دلیل جذب سرمایه‌گذار در مسیر کارآفرینی، تولید، اشتغال مولد بهبود فضای کسب و کار، بر اساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته به عنوان واحد برتر اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد و توانست لوح تقدیر و تندیس این مراسم را دریافت کند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.