×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس توانست به سبب عملکرد موفق در حوزه‌ی ارتقای بهره‌وری تندیس برنزین نهمین جایزه ملی بهره‌وری را دریافت کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، روز گذشته مراسم نهمین جایزه بهره‌وری با حضور رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رییس هیات عامل ایمیدرو، جمعی از مسئولان و مدیران ایمیدرو و سایر شرکت‌های معدنی این سازمان در تهران برگزار شد و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس براساس استانداردهای اعلامی موفق به دریافت تندیس برنزین این رویداد شد.

شایان ذکر است جایزه بهره‌وری همه ساله از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدور ) به عنوان الگویی بومی ‌در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های زیرمجموعه اهدا می‌شود و برگزار کنندگان سعی بر آن دارند تا با ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری، ضمن توسعه فرهنگ خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت، اقدام به تقویت بخش‌های قابل بهبود در شرکت‌های تابعه این سازمان کنند.

جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی به‌عنوان اولین جایزه دارای اعتبار از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران از سال ۹۱ تشکیل‌شده و تا کنون ۹ دوره جایزه با موفقیت برگزار شده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.