×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در مورد توسعه خدمات به آن دسته از بازنشستگان نیروهای مسلح که مشمول قانون تأمین‌اجتماعی هستند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مراسم مبادله این تفاهم‌نامه که به امضای سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی و امیر سرتیپ دوم افشین خواجه‌فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع رسید، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: به موجب این تفاهم‌نامه آن بخش از بازنشستگان نیروهای مسلح که تابع مقررات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند، با ثبت‌نام در سامانه رفاهی صنایع هوایی وزارت دفاع، امکان تفویض دسترسی به سازمان تأمین اجتماعی برای کسر اقساط اعلامی وزارت دفاع را خواهند داشت.

سید مرتضی حسینی‌ افزود: براساس این تفاهم‌نامه، این امکان را برای بازنشستگان وزارت دفاع که مشمول قانون تأمین‌اجتماعی هستند، فراهم می‌کنیم که مبلغ اقساط ماهیانه‌ای که هر یک از افراد این گروه بابت تسهیلات دریافتی از سازمان صنایع هوایی دارند پس از اعلام به سازمان تأمین‌اجتماعی، از حقوق ماهانه آنان کسر‌گردد.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه رویکرد این سازمان در دوره جدید، تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌ها و شرکای مختلف است، گفت: سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی با بیش از ۴۷ میلیون نفر بیمه‌شده و بازنشسته به‌همراه افراد تحت تکفل آنان، بزرگ‌ترین سازمان فعال در حوزه حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بازنشستگی است که خدمات متنوعی به بازنشستگان ارائه می‌دهد.
امیر سرتیپ‌دوم افشین خواجه‌فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مفتخر هستیم که در این صنعت موفق شده‌ایم گام‌های بزرگی برداریم و در کنار دستاوردهای بسیار ارزشمند در حوزه صنایع دفاعی، مأموریت ما حمایت و پشتیبانی از کارکنان و بازنشستگان این صنعت است که در این زمینه با سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی همکاری جدی و مؤثر خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه ۶۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته نیروهای مسلح مشمول قانون تأمین‌اجتماعی داریم، گفت: در گام اول اطلاعات ۵ هزار نفر از آنها در سامانه ثبت خواهد شد و براین اساس این عزیزان می‌توانند در کانون‌های بازنشستگان عضو شده و از خدمات جنبی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم انتظارات بازنشستگان عزیز را حد مقررات و مقدورات فراهم کنیم، گفت: در شرایط سخت اقتصادی که در جامعه حاکم است، اگر بتوانیم اندک خدماتی هم برای بازنشستگان انجام دهیم عالی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.