×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تفاهم نامه همکاری فی ما بین بانک مسکن و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف ارتقا و هدفمند کرده همکاری‌های طرفین امضاء شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا، تفاهم نامه همکاری میان بانک مسکن و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن و بیت‌اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منعقد شد.

این تفاهم‌نامه بر پایه ارتقا و گسترش سطح همکاری فی مابین بانک و صندوق با رعایت مصالح و منافع صندوق و بانک در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به امضای طرفین رسیده است.

بر همین اساس ارایه خدمات مرتبط با سپرده‌های ریالی و ارزی همچون افتتاح حساب‌های بانکی، ارایه خدمات از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و اینترنتی، صدور واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت مسکن و گواهی اوراق سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام، ایجاد همکاری فی مابین شرکت‌های تابعه بانک مسکن و صندوق با رعایت قوانین و مقررات، ارایه خدمات الکترونیک همچون خدمات پایانه فروشگاهی، تسهیل و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز صندوق برای انجام عملیات بانکی و … از جمله اهداف دو طرف برای امضای این تفاهم‌نامه است.

جامعه هدف بانک و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر یکی است/ اعطای ۸۴۵ هزار فقره تسهیلات به مردم توسط بانک مسکن

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در این مراسم با بیان اینکه حوزه فعالیت بانک و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی با یکدیگر قرابت دارد، گفت: جامعه هدف صندوق و بانک مسکن مشترک است و بیشتر جامعه هدف هر دو نهاد افرادی هستند که به کمک و توجه نیاز دارند و امیدواریم با توجه به همین میدان مشترک کاری که میان طرفین وجود دارد بتوانیم با همکاری یکدیگر نقش آفرینی بهتر و بیشتری را برای کمک به جامعه هدف‌مان داشته باشیم.

-وی افزود: بانک مسکن ۹۲ درصد از منابع خود را در بخش مسکن در سال جاری صرف کرده است. چه در کمک به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و چه در گذشته در اجرای طرح مسکن مهر و سایر تسهیلاتی که ارایه می‎شود، بانک مسکن بخش اعظم منابع خود را در بخش مسکن صرف می‌کند و عمده جامعه هدف ما برای منابعی که مصرف می‌کنیم، تسهیلات خرد است.

دکتر عسکری تصریح کرد: بانک مسکن از ابتدای سال تاکنون ۸۴۵ هزار فقره تسهیلات به مردم اعطا کرده است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: بانک مسکن آمادگی دارد که از طریق ایجاد صندوق ساختمان و مسکن و به طور مشترک با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر برای خانه‌دار کردن جامعه ایران و سرعت بخشی به ساخت مسکن کمک کند.

خدمات بانک مسکن بسیار ارزشمند است

همچنین بیت‌اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خدماتی که بانک مسکن به مردم ارایه می‌دهد را مطلوب توصیف کرد وگفت: خدمات بانک مسکن بسیار ارزشمند است زیرا مسکن جزو ضروریات زندگی است و مسکن بخش اعظمی از سبد هزینه خانوارها را در بر می‌گیرد.

وی افزود: جامعه هدف این صندوق حدود ۳۰ میلیون نفر است که این افراد مولد هستند و زن و مرد و کوچک و جوان در تولید کشور نقش مهمی ایفا می‎کنند؛ بنابراین امیدواریم با همکاری بانک مسکن به ویژه با امضای این تفاهم‌نامه که به طور عملیاتی باعث هم افزایی و رشد فعالیت‌های طرفین می‌شود، قشر مولد کشور بهره‌مند شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.