×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم عزادارای حضرت سیدالشهدا، امام حسین علیه الاسلام را شهید امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت:  انجام این مهم، تلکیف و واجبی شرعی است که نباید به دست فراموشی سپرده  شود. امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای شرعی و همگانی است که اگر درست و دقیق انجام شود جامعه از لوث ناهنجاری ها پاک خواهد شد.


وی با قدردانی از اقدام شایسته و مناسب یکی از ماموران پلیس در مواجهه با خانمی که از حجاب مناسبی برخوردار نبود، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… جامعه است و هرگز اجازه نخواهد داد کسی خدشه ای به این مهم وارد کند.

رحیمی با تاکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی تضمین کننده سلامت جامعه است، گفت: فرهنگ مبتذل و نخ نمای غرب از جمله تبلیغ برهنگی و… با شکست مواجه شده است و نتایج شوم بسیاری را برای آنان در پی داشته و هدف آنان برای ترویج فرهنگ منحط خود به قهقرا کشیدن جامعه ما است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه  امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی این مهم را برای خود یک تکلیف شرعی و وظیفه ای دینی و قانونی می‌داند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.