×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امروز به نقطه پایدار در عرصه فولاد دست یافته ایم

محمد آشوری عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، گفت: امروز روز بزرگی برای توسعه هرمزگان رقم خورد و شاهد آینده درخشانی برای صنعت فولاد کشور و هرمزگان خواهیم بود.
کیوسک خبر ـ وی با بیان اینکه برنامه ریزی در سطح کشور برای خودکفایی در صنعت فولاد بود که امروز خوشبختانه به این مرحله رسیده ایم، اظهار داشت: امروز به نقطه پایدار در عرصه فولاد دست یافته ایم و زمینه توسعه نیز فراهم است که برای رسیدن به توسعه مورد هدف باید تلاش و برنامه ریزی مجدانه ای صورت گیرد.
آشوری با اشاره به اینکه بر این باورم که توسعه باید متوازن و همه جانبه و پایدار باشد، اظهار کرد: امروز می دانیم که اختلال در روند ساختاری توسعه کشور وجود دارد که باید این موضوع نیز هرچه سریعتر اصلاح شود.
وی با بیان اینکه امروز خوشحالم زمینه توسعه متوازن در هرمزگان در حال رقم خوردن است، عنوان کرد: در مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر مانع زدایی همواره تأکید کرده ایم و بنایمان حمایت و پشتیبانی از تولید و اشتغال است.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه باید توسعه اقتصادی و صنعتی صورت گیرد اما باید به توسعه عدالت ختم شود که این موضوع در هرمزگان تا امروز چندان موفقیت آمیز نبوده است، اضافه کرد: شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از ۴۰ سال گذشته تا امروز گواه پیشرفت و توسعه اقتصادی و صنعتی در منطقه و ظهور بنگاه‌های اقتصادی غول پیکیری است که نقش آنان در توسعه بی بدیل است.
وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی باید در روند توسعه عدالت سرعت بیشتری به خرج دهند و همگی در تحقق آن سهیم باشند.
آشوری با بیان اینکه در جذب نیروهای بومی شاهد عدالت بیشتری نسبت به قبل هستیم اما سرعت و شتابش همچنان باید رشد کند، خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی باید آثار مسئولیت اجتماعی شان در جامعه هویدا باشد و مردم این توسعه در همه ابعاد را به چشم خود ببینند.
وی در پایان گفت: صندوق طرح توسعه پیشرفت استان ها از سوی دولت بوجود آمده که نقطه مناسبی است تا بنگاه های اقتصادی به فراخور توانشان در این امر مشارکت کرده و سهیم باشند تا هرمزگانی آباد و در مسیر توسعه را در تمامی بخش ها شاهد باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.