×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اقدامات فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۳ در جهت مناسب سازی

شهردار منطقه۱۳ ضمن تشریح عملکرد حوزه فنی و عمرانی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ ، از اقدامات عمرانی در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار ، اتوبان شهید یاسینی و سطح نواحی چهارگانه خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ در تشریح اقدامات صورت گرفته در استقبال از بهار ۱۴۰۱ گفت : در راستای پیشبرد پروژه قطب گردشگری شرق تهران، مجموعه اقدامات عمرانی شامل لکه گیری، روکش آسفالت ، ترمیم و بازسازی جدول و کفپوش معابر بوستان جنگلی سرخه حصار به صورت ویژه در ماه های پایانی سال گذشته انجام شد .
وی افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و سهولت دسترسی ایمن مسافرین محترم نوروزی به شهرهای شمالی ، عملیات لکه گیری بزرگراه شهید یاسینی در حدفاصل پل های متوسلیان- لواسانی مسیر جنوب به شمال با اجرای تلفیق بتن غلطکی RCc و آسفالت بیندر اجرا شد.
شهردار منطقه۱۳ اضافه کرد: در ادامه طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ و عملیات تعریض خیابان پیروزی، بازسازی و بازپیرایی پلاک های عقب نشینی شده در ضلع جنوب این خیابان، حدفاصل میدان شهدا و خیابان شکوفه انجام شد.
وی از دیگر اقدامات اجرایی را لکه گیری و مناسب سازی خیابان پیروزی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و احداث پیاده رو به مساحت ۳۰۰ متر طول برشمرد و اضافه کرد: همچنین در این خیابان احداث کانیو و جدول جهت جمع آوری آبهای سطحی به طول ۸۰ متر مربع ، اجرای تک جدول به طول ۴۰ متر مربع و عملیات همسطح سازی ۱۲ عدد دریچه اجرایی شد.
شهردار منطقه۱۳، اقدامات معاونت فنی و عمرانی در سطح نواحی چهارگانه را نیز بدین شرح اعلام کرد: ۱۱۰۰ متر مربع پیاده رو سازی ، ۴۰۵ متر طول مرمت نهر و جدول ، ۲۲ مورد همسطح سازی دریچه ، ۱۵۰۰ متر مربع عملیات لکه گیری در سطح نواحی چهارگانه در ۳۷ نقطه و ۱۸۰۰ متر مربع تراش و روکش آسفالت در ناحیه ۴ از دیگر فعالیت های عمرانی این حوزه در طرح استقبال از بهار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.