×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نماز عید سعید فطر با حضور جمعی از کارکنان گروه فولاد خوزستان به همراه خانواده صبح امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در حسینیه سیدالشهدا (ع) دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این مراسم با قرائت دعای ندبه آغاز و با اقامه نماز به امامت حجت الاسلام موسی بهاالدینی دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ادامه یافت.

حجت الاسلام بهاالدینی با تبریک عید سعید فطر گفت: بنا بر حدیث نبوی،۳۰ شب که در آن شب‌های قدر قرار داشتند، دعا و راز و نیاز و اکنون در روز عید فطر، امید آن داریم که خداوند با ذخیره‌ای که در این ایام اندوخته ایم، توفیق دهد که برای قبر و قیامت نگهداریم.

وی افزود: در این ایام مردم مظلوم غزه در شدیدترین محرومیت قرار دارند، ان شاءالله با کمک خداوند متعال و یاری مسلمانان سراسر جهان، رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه از بین برود.

بهاالدینی در خطبه دوم بیان داشت: همان‌گونه که صلوات مکمل نماز است، زکات فطره نیز مکمل روزه است. اگر فرد فقیری در میان خویشاوندان وجود دارد که تحت تکفل فرد نباشد، زکات فطره به آن داده شود و اگر نباشد، به افراد فقیری که در میان همسایگان و آشنایان می شناسید، می‌ رسد.
در زمان دادن فطریه به فرد نیازمند، نیازی نیست که بگوییم، وجه مورد نظر، فطریه است. بلکه می‌توان به عنوان هدیه به افراد داده شود.

وی در پایان، ابراز امیدواری نمود، بتوانیم اعمال ذخیره شده در این ماه مبارک را برای آخرت خود نگهداریم.

گفتنی است در پایان مراسم از دختران و پسران روزه اولی و فعالان پایگاه مقاومت بسیج حسینیه دویست دستگاه با اهدای هدیه تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.