×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری اظهار داشت: بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان خلیج‌فارس یکی از بخش‌های بیمارستان است که فعالیت زیادی داشته و ارائه خدمت به مراجعین دارد.
دکتر امیری افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به اینکه یکی از راه‌های تشخیص و مشاهده پیشرفت این بیماری انجام سی‌تی‌اسکن است، فعالیت بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان نیز افزایش یافته ‌است.
وی عنوان کرد: در سال گذشته، در مجموع توسط بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان خلیج فارس ۶ هزار و ۶۳ سی‌تی‌اسکن انجام داده است که ۵۷۶ سی‌تی‌ مربوط به اسفند ماه سال ۹۸ است.
دکتر امیری ادامه داد: با شیوع بیشتر بیماری کووید۱۹ در هرمزگان و قرمز شدن استان، شاهد افزایش روزانه انجام سی‌تی‌اسکن در استان بوده‌ایم.
وی اضافه‌کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲هزار و ۶۷۱ سی‌تی‌اسکن در بیمارستان خلیج‌فارس انجام شده‌است که از این تعداد، هزار و ۴۹۸ مورد آن مربوط به خرداد ماه است.
وی گفت: در تیر ماه نیز آمار انجام سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان افزایش داشته و روزانه به ۹۰ سی‌تی‌اسکن نیز رسیده ‌است این در حالی است که درسال گذشته بطور متوسط روزانه تا بیست سی‌تی‌اسکن انجام می‌شد.
دکتر امیری خاطرنشان‌کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹، فعالیت بخش سی‌تی‌اسکن افزایش پیدا کرده به طوری که در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۰درصدی انجام سی‌تی‌اسکن در بیمارستان خلیج فارس بوده‌ایم.
وی با تقدیر از عملکرد کادر درمانی و کارکنان بیمارستان خلیج‌فارس گفت: این عزیزان نیز مانند سایر کارکنان کادر درمانی استان، تمام تلاش خود را برای مبارزه با این بیماری و درمان بیماران به کار بسته‌اند و متاسفانه تا ۲۳ تیر ماه شاهد ابتلای ۱۲۷نفر از کادر درمانی استان به کووید۱۹ بوده‌ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت استان قرمز بوده و شاهد کاهش تعداد کادر درمانی در استان هستیم، لازم است مردم بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا از ابتلای خود و خانواده به این بیماری جلوگیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.