×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

براساس معاملات امروز بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۳۸ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.
همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با چهار هزار و ۶۰۸ واحد کاهش به ۴۳۶ هزار ۵۴۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با سه هزار و ۱۷ واحد افت به ۲۸۵ هزار و ۸۰۶ واحد رسیدند.
شاخص بازار اول ۹ هزار و ۱۲۰ واحد و شاخص بازار دوم ۳۶ هزار و  ۲۷۴ واحد افزایش داشت.
علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۸۶۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۴۴۳ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با یک هزار و ۱۰۵ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۶۹۴ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۴۷۴ واحد، پتروشیمی جم (جم) با ۴۴۵ واحد، سرمایه گذاری ملی ایران (ونیکی) با ۴۴۱ واحد، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۲۹۴ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۲۳۵ واحد و پتروشیمی شازند (شاراک) با ۲۳۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.
در مقابل نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با دو هزار و ۳۷۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۵۵۱ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک هزار و ۵۱۸ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۳۱۴ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با یک هزار و ۱۹۰ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۸۴ واحد و سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۱۶ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بودند.
برپایه این گزارش امروز نماد سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، لیزینگ پارسیان، ایران خودرو، سایپا، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت و ملی صنایع مس ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.
گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه سه میلیارد و ۶۸۰ هزار برگه سهم به ارزش ۱۶ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.
آخرین وضعیت شاخص فرابورس
شاخص فرابورس نیز نزدیک به ۳۳ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۹۱۳ واحد ثابت ماند.
همچنین در این بازار سه میلیارد و ۲۸۴ هزار برگه سهم به ارزش ۱۹۰ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.
امروز نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، بیمه پاسارگاد (بپاس)،‌ پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، پلیمر آریاساسول (آریا)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع) و صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار را داشتند.
همچنین نماد صنعتی مینو (غصینو)، بانک دی (ودی)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، فرابورس ایران (فرابورس)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پالایش نفت شیراز (شراز) و پتروشیمی مارون (مارون) با تاثیر منفی بر شاخص این بازار همراه بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.