×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در ششمین روز از هفته تامین اجتماعی، پروژه ارتقاء هتلینگ بخش زنان و رایمان بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس بطور همزمان افتتاح شد.

دکتر احمد نصرتی در این مراسم با بیان اینکه مجموعه درمانی حاضر کاملا استاندارد بوده و امکانات متنوع و ویژه ای در اختیار بیماران و همراهان قرار می دهد، افزود: با این افتتاح، ۲۵تخت مجهز و استاندارد به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان اضافه شده است و این مجموعه بر اساس دستورالعمل ارتقاء هتلینگ سازمان تامین اجتماعی، در ۴محور ساختار، تجهیز وسایل پزشکی، تامین نیروی انسانی کارآمد و اصلاح فرآیندهای درمان، به صورت کاملا استاندارد و به روز طراحی شده است.

دکتر نصرتی افزود: همزمان با این افتتاح، بخش‌های سی تی اسکن و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس نیز به بهره برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: برای ارتقاء هتلینگ بخش حاضر، حدود ۱۶۰ میلیارد ریال و برای تجهیزاتی که امروز افتتاح می شوند، حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته دولت، بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان و یک کلینیک مجهز نیز در آزاد شهر با اعتبار ۱۸میلیارد تومان افتتاح شود.

دکتر نصرتی همچنین با اعلام خبر بکارگیری ۶۰ نیروی موقت جدید در حوزه های تخصصی و غیر تخصصی جهت تقویت کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا گفت: با هدف حفظ سلامتی هم استانی ها و به ویژه بیمه شدگان و مولدین اقتصادی با مجوز سازمان تامین اجتماعی تعداد ۶۰ نیروی تخصصی و غیر تخصصی جهت اشتغال در مراکز بیمارستانی سازمان در استان به طور موقت جذب شده و تا پایان شیوع بالای ویروس کرونا به خدمت در این مراکز اشتغال خواهند داشت.
دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه ما همواره با تمام قوا در کنار دانشگاه علوم پزشکی به سلامت هم استانی ها کمک کرده ایم، گفت: هم اکنون بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس با بیش از ۷۰ تخت بستری که به بیماران کرونایی اختصاص داده است، در تلاش جهت مبارزه با این بیماری و کمک به روند بهبودی بیماران مبتلا است.
وی ابراز امیدواری کرد تا هر چه زودتر ضمن رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و درمانی، بتوانیم با همت جمعی بر این ویروس فائق آمده و زندگی به جریان طبیعی خود باز گردد.

کوهستانی عضو شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور نیز در این مراسم از هماهنگی‌های لازم برای آخرین همسان سازی حقوق باز نشستگان کشوری خبر داد و گفت: در مرداد ماه امسال این همسان سازی اعمال و پرداخت خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.