×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همچنین همزمان با این افتتاح ، بخش تصویربرداری بیمارستان حکیم جرجانی گرگان مشتمل بر سی تی اسکن ، ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال به بهره برداری رسیده و هتلینگ یکی از بخشهای بیمارستان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این اورژانس، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر، از زحمات همه مدیران و همکارانی که در به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ همت کردند تقدیر کرد.

دکتر نصرتی گفت: امروز علاوه بر این پروژه شاهد افتتاح و بهره برداری بخش تصویر برداری وهتلینگ بیمارستان حکیم جرجانی ، افتتاح درمانگاه تخصصی و دوشیفته آزادشهر و نیز سی تی اسکن های تک و پیشرفته ۱۶ اسلایس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)‌گنبد کاووس به همراه افتتاح دو بخش از هتلینگ بیمارستان مذکور هستیم که در این زمینه از مدیر عامل، معاون درمان و سایر معاونین و مدیران کل ستاد مرکزی که نقش ویژه ای داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود : پروژه های عمرانی که سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ به استان گلستان اختصاص داد ۱۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که بخشی از آن امروز افتتاح می شود و بخشی دیگر در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان گلستان تاکید کرد: از خدمات درمانی این استان علاوه بر بیمه شدگان و شهروندان گلستانی ، زائران شریف امام هشتم (ع) نیز بهره می برند .

در این مراسم دکتر جمالی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و نیز گرامیداشت هفته دولت گفت: از زحمات و پیگیری و مطالبه گری مدیران و همکاران حوزه درمان استان گلستان که سبب شد شاهد افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در این استان باشیم واین خدمات ارزنده در اختیار بیمه شدگان این استان قرار گیرد تقدیر می نماییم.

وی با عنایت به دستور اکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر تسریع در راه اندازی پروژه های نیمه تمام گفت : پروژه درمانگاه آزادشهر با سرعت و ظرف دو سال از آغاز تا بهره برداری زمان برد و امروز افتتاح شد.

وی از همکاران حوزه درمان به جهت مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد وبرای همه کادر درمانی آرزوی سلامتی کرد.

محمد کوهستانی عضو کانون عالی و رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی از مدیران استانی و سازمانی در راه اندازی این پروژه های تقدیر کرد.

وی هفته دولت را تبریک گفت و افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور را مایه خرسندی دانست .

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی آزادشهر 

درچهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین سازمانی و استانی ، درمانگاه ملکی شهدای آزادشهر که درمانگاهی دوشیفته و تخصصی است افتتاح شد.

در آیین افتتاح این درمانگاه که به صورت محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی وبا حضور مسئولین سازمان ، استان و شهرستان برگزار شد دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت روزهای پزشک و کارمند و داروساز و نیز یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر و تبریک هفته دولت ، گفت : افتتاح این درمانگاه نتیجه تعامل وهمکاری تمام بخشهای بیمه ای ، درمانی و سرمایه گذاری سازمان است و از حمایت مدیرعامل سازمان و تمامی معاونین ومدیران کل ستادی به ویژه معاونت درمان سازمان تقدیر ویژه می نمایم.

وی همچنین افزود: در آغاز ساخت این درمانگاه انسانهای شریف وبزرگی حضور داشتند و کمک کردند که امروزه در جمع ما نیستند از جمله مرحوم دکتر نوربخش مدیر عامل فقید سازمان ، مرحوم تاج الدین معاون ایشان و نیز مرحوم نیک نیا مدیر کل فقید استان که باید از آنها با ذکر فاتحه ای یاد کنیم.

دکتر نصرتی همچنین از تمام همکاران حوزه بیمه ای و درمانی ، مسئولین استانی و شهرستانی که در ساخت این پروژه نقش ایفا کرده اند تقدیر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: پروژه درمانگاه تخصصی دوشیفته شهدا آزادشهر در زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع و با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال طی مدت ۲ سال ساخته شد و به بهره برداری رسید.

در ادامه کوهساری نماینده شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات ارشمند سازمان تامین اجتماعی به ویژه در حوزه درمان ، گفت : به جهت ساخت و راه اندازی این درمانگاه از زحمات مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی وهمه مدیران ومعاونینی که کمک کردند تقدیر می نمایم .

وی افزود: مخاطبان سازمان تامین اجتماعی اغلب کارگرانی هستند که سهم عمده ای در تولید کشور دارند و سازمان باید نگاه ویژه ای به این قشر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت : تداوم خدمات سازمان تامین اجتماعی برای ما مهم است و ما نمی خواهیم این سازمان در زمینه ارائه خدمات به مشکلی برخورد کند..

دکتر جمالی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت ، به نمایندگی از جمع حاضر از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به جهت همت و دستور اکیدی که برای راه اندازی این درمانگاه صادر کردند تشکر کرد و به برخی از توفیقات سازمان در طی سالهای اخیر اشاره کرد.

دکتر جمالی تاکید کرد: هدف سازمان تامین اجتماعی این است که تمام پروژه هایی که کلنگ زنی شده است تا پایان سال افتتاح شوند و نیز سازمان بر این اعتقاد است که خدمات درمانی باید به دو شکل مستقیم وغیر مستقیم توسعه یابد تا بیمه شدگان بتوانند به راحتی خدمات در دسترسی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.