×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، آن دسته از مشتریانی که پیش از این شماره شبای این بانک را برای واریز سود سهام عدالت خود معرفی و تا قبل از ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ با مراجعه به سامانه سهام عدالت روش مستقیم را برای آزادسازی سهام خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sahamedalat.enbank.ir و یا یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است، وجوه حاصل از فروش سهام، پس از انجام فرآیند فروش، به‌ حساب مشتریان در بانک اقتصادنوین واریز خواهد شد و برای دریافت آن نیازی به مراجعه حضوری به شعب این بانک نیست.
بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی هم‌وطنان ارجمند تا پایان ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه، هشتم خرداد فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس https://www.samanese.ir درخواست آزادسازی مستقیم سهام خود را ثبت کنند، اما افرادی که پس از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹۹ درخواست خود را ثبت کرده‌اند در این مرحله مشمول ثبت درخواست فروش نمی‌شوند و باید منتظر اطلاعیه بعدی سازمان خصوصی‌سازی در این رابطه باشند.
بانک اقتصادنوین از مشتریان ارجمند تقاضا می‌کند، در راستای حفظ سلامت خود و سایر هم‌وطنان، درخواست خود را به روش اینترنتی ثبت و تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعبه خودداری کنند.
کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات هم‌وطنان ارجمند در این رابطه هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.