×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت بیمه “ما”  با موضوع تعیین اعضای هیات‌مدیره این شرکت و با حضور حداکثری سهامداران  و نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار  و بیمه مرکزی ج.ا.ا در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مجمع که با حضور دکتر ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی ملت به عنوان رییس مجمع، حجت بهاری فر مدیرعامل به عنوان منشی و مهدی وهاب پور و امین خرمگاه  به عنوان ناظرین برگزار شد، آقایان حجت بهاری فر،  بیژن صادق، احمد توکل مقدم،  منوچهر کبیری و محمد جعفریان باباکندی به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره و آقایان محمود اخلاقی و محسن خوارزمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در جلسه هیات مدیره شرکت بیمه “ما” که با حضور اعضا هیات مدیره تشکیل شد، حجت بهاری فر مجددا به عنوان مدیرعامل، بیژن صادق به عنوان رییس هیات مدیره و احمد توکل مقدم به عنوان نایب رییس هیات مدیره انتخاب شدند.

این گزارش افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری مجمع از سوی کمیته پدافند غیر عامل شرکت صورت گرفته و مراسم با رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی برگزار شد. به محض ورود اعضای مجمع و سهامداران، غربالگری کرونا (تب‌سنجی) انجام شد. ضمن اینکه بسته‌های بهداشتی شامل دستکش و ماسک به صورت بسته‌بندی شده در اختیار اعضا قرار گرفت. همچنین از نقطه نظر چیدمان اعضای مجمع نکات بهداشتی (رعایت فاصله) در دستور کار قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.