×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ‌به اطلاع می رساند: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، به منظور تأمین نیروی انسانی سطح کارشناسی خود، به استناد مصوبه مورخ ۱۶‏/۱۰‏/۹۸ هیأت مدیره محترم شرکت (با موضوع تأمین ۲۰%  سهمیه استخدامی، از پرسنل شاغل واجد شرایط که موفق به اخذ مدرک تحصیلی مرتبط گردیده اند، از طریق برگزاری آزمون  توسط دانشگاههای معتبر و مصاحبه تخصصی داخلی و تأیید معاونت مربوطه)، طبق شرایط تعیین شده زیر، اقدام به تأمین نیروی مورد نیاز از منابع داخلی می نماید:

شرایط و ضوابط تعیین شده :

۱‏-اشتغال در شرکت سهامی ذوب آهن به صورت قرارداد دائم یا موقت.

۲‏-داشتن مدرک کارشناسی(صرفاً مدرک تحصیلی ‌لیسانس) رسمی مرتبط با پست هدف، صادره توسط یکی از دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

۳‏-داشتن پست سازمانی کارمند ماهر و یا کاردان برای مشاغل غیر فنی و تکنسین و یا فورمن برای مشاغل فنی.

۴‏-حداقل معدل ۱۴ برای مشاغل فنی و معدل ۱۵ برای مشاغل غیر فنی (به ازاء هر۲ سال سابقه داخل شرکت به میزان ۱‏/۰ نمره جهت جبران کسر معدل لحاظ می گردد).

۵‏-حداقل سابقه مورد نیاز ۱۰‏/ده سال تا آخرین روز ثبت نام(۳۱‏/۰۲‏/۹۹). (میزان سابقه از تاریخ استخدام درج شده در حکم کارگزینی قابل محاسبه می باشد.)

۶‏-احراز حداقل نمره علمی تعیین شده در آزمون.

۷‏-پذیرش در مصاحبه تخصصی.

۸‏-تأیید طب کار شرکت جهت اشتغال در پست هدف .

۹‏-نداشتن پرونده تخلفاتی در کمیته انضباط کار.

۱۰‏-با توجه به اولویت افرادی که کار راهه شغلی ایشان با گروه امتحانی انتخابی در آزمون هم راستا و مرتبط می باشد، نمره نهایی برای این افراد، با ضریب ۲‏/۱ محاسبه خواهد شد. ( پست هدف مرتبط با کار راهه شغلی و در مدیریت فعلی: ضریب ۲‏/۱ – پست هدف مرتبط با کار راهه شغلی در سایر مدیریتها : ضریب ۱‏/۱ )

۱۱‏-تحقق امر پذیرش مدرک، مشروط به انجام کلیه مراحل قید شده و اخذ تأییدیه نهایی خواهد بود و صرف شرکت در آزمون، هیچگونه تعهدی برای شرکت در خصوص پذیرش مدرک ایجاد نخواهد کرد.

مراحل فرآیند کار :

۱-مراجعه به پرتال داخلی شرکت ، مطالعه دقیق شرایط تعیین شده و تهیه مدارک مورد نیاز .

۲-ثبت نام در آزمون با انتخاب گروه امتحانی و دریافت کد رهگیری .

۳- دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون طبق برنامه ای که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۴-اعلام نتیجه آزمون کتبی.

۵-انجام فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه تخصصی در صورت پذیرش در آزمون کتبی.

۶-انجام معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی .

۷-ارائه پیشنهاد پست سازمانی از طریق واحد مربوطه به منظور اخذ تأییدیه های لازم .

۸-صدور حکم انتصاب در پست کارشناسی در صورت انجام مراحل انتصاب.

مدارک مورد نیاز :

– اسکن مدرک تحصیلی معتبر که معدل در آن ذکر شده باشد.

– پرداخت مبلغ ۰۰۰‏/۵۰۰ (پانصد هزار) ریال بابت هزینه آزمون. (مبلغ فوق در صورت نهایی شدن ثبت نام¬ (دریافت کد رهیگیری)، از حقوق افراد کسر خواهد شد و به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد. )

نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون:            

داوطلبان واجد شرایط می بایست با توجه به شرایط اعلام شده، نسبت به انتخاب تنها یک گروه امتحانی، از تاریخ ۲۰‏/۰۲‏/۹۹ تا تاریخ  31‏/۰۲‏/۹۹ از طریق پرتال داخلی شرکت اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. انجام مراحل ثبت نام صرفاً با دریافت کد رهگیری، تکمیل و نهایی خواهد شد .

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون،‌ با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل بیماری کرونا، متعاقباً از طریق پرتال داخلی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

طراحی سؤالات و تصحیح آزمون توسط دانشگاه اصفهان انجام خواهد شد.

–  همراه داشتن کارت پرسنلی ذوب آهن، به همراه کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی خواهد بود.

(در صورت مخدوش بودن عکس کارت پرسنلی ذوب آهن، همراه داشتن کارت ملی الزامی می باشد.)

مفاد آزمون کتبی :

آزمون کتبی شامل آزمون علمی، مبتنی بر سؤالات ۴ گزینه ای با احتساب نمره منفی خواهد بود، سؤالات علمی با توجه به هرگروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و در دو بخش عمومی (۴۰ درصد نمره کل) و تخصصی(۶۰ درصد نمره کل) برگزار      می گردد که مفاد آزمون عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و دانش رایانه  و مفاد آزمون تخصصی، بر اساس جدول زیر می باشد.

مصاحبه تخصصی :

‏- افرادی که حد نصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (۳۰% نمره کل آزمون) به ترتیب از بالاترین نمره کتبی بر اساس دو تا سه برابر ظرفیت هر رشته، جهت سنجش شایستگی های تخصصی مورد نیاز هر شغل، طی مصاحبه فنی‏/تخصصی، دعوت به عمل می آید. حدنصاب نمره مصاحبه،  50% نمره کل مصاحبه می باشد که در صورت عدم احراز، فرد واجد شرایط شناخته نخواهد شد.

‏-مراحل پذیرش شامل سه بخش آزمون علمی، بررسی کار راه شغلی و مصاحبه تخصصی می باشد. (میزان امتیاز تخصیص یافته به بخش آزمون :  40 درصد ، کار راهه شغلی:  20درصد و مصاحبه تخصصی:  40 درصد می باشد.)

‏-ایثارگران عزیز بر اساس اولویت ایثارگری، در صورت داشتن شرایط برابر، ‌در اولویت خواهند بود.

تذکرات ضروری :

–  مدارک تحصیلی ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک، با اصل مدارک تطبیق داده خواهد شد و از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می گردد. بدیهی است چنانچه در هر مرحله خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، ضمن جلوگیری از ادامه مراحل، مطابق مقررات با فرد رفتار خواهد شد.

–   به دارندگان مدرک تحصیلی معادل، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

–  تاریخ اخذ مدارک مأخوذه ارائه شده،‌ برای افرادی که از طریق آزمون های استخدامی جذب شده اند، می بایست بعد از تاریخ استخدام(یا تاریخ شرکت در آزمون استخدامی) باشد. بدیهی است پرسنلی که به استناد مصوبه هیأت وزیران جذب شده اند، از این قاعده مستثنی خواهند بود.

– در صورت عدم احراز امتیاز و یا شرایط تعیین شده در هر مرحله، فرد از ادامه مراحل بعدی باز مانده و فرد بعدی جایگزین خواهد شد و هیچ گونه حقی در این خصوص برای فرد ایجاد نخواهد شد.  

– امکان ثبت نام برای افرادی که واجد شرایط اولیه تعیین شده در این اطلاعیه نمی باشند، با اعلام نوع محدودیت در سامانه ثبت نام، غیر فعال گردیده است .

معاونت منابع انسانی واموراجتماعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.