×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین روز همایش مدیران بیمه آسیا با سخنرانی مدیر عامل و ارایه گزارش روسای کارگروه های پنج گانه بیمه های زندگی، بیمه های درمان و مسئولیت، بیمه های اتومبیل، بیمه های باربری، آتش سوزی و مهندسی و کارگروه شعب و نمایندگان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دومین روز همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا اشاره به اینکه عصاره بیمه آسیا در این همایش حضور دارند، از حمایت های بی دریغ هیأت مدیره و عملکرد بسیار خوب معاونان، مدیران، سرپرستان مناطق و استان ها، روسای شعب، کلیه کارکنان و شبکه فروش قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش گزارش های خوبی از روند کارها در شرکت ارائه شد، گفت: در این سال ها اتفاقات بسیار مهم و ارزشمندی در شرکت به وقوع پیوست که سبب شد بیمه آسیا به عنوان شرکت شاخص و توانمند در صنعت بیمه شناخته شود و ساختار های بیمه گری و مالی آن نیز در این مدت، به نحو قابل توجهی استوار و مستحکم گردد.

مدیرعامل بیمه آسیا از جمله به حذف بندهای حسابرسی در صورت های مالی شرکت برای اولین بار، رشد قابل توجه پرتفوی در سال های اخیر، افزایش سهم بازار، رشد سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری ها، تأیید سطح یک توانگری مالی شرکت در سال های گذشته، افزایش قابل ملاحظه سرمایه شرکت، ارائه طرح ها و بیمه نامه های متعدد، بهبود ترکیب پرتفوی با در نظر گرفتن شاخص های ریسک، افتتاح شعب گوناگون و افزایش جذب نمایندگان جدید در راستای خدمت رسانی بهتر به بیمه گذاران و توسعه فروش، انتخاب بیمه آسیا به عنوان برند محبوب مردم ایران در دوسال گذشته، اشاره کرد.

مسعود بادین در ادامه ضمن اشاره به اصلاح ترکیب پرتفوی و فروش بیمه شخص ثالث در کنار سایر رشته های بیمه ای، افزود: باید از ظرفیت های طرح فروش آسیا مهر در جهت اصلاح ترکیب پرتفوی به نحو شایسته ای استفاده شود.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به وجود چالش ها و معضلات بیمه های درمان برای صنعت بیمه، بر کنترل و هدایت هر چه بیشتر این رشته بیمه ای تأکید نمود.

مدیرعامل بیمه آسیا، به موضوع تقویت ارتباط، ایجاد انگیزه و رقابت حرفه ای در شبکه فروش پرداخت و حمایت از نمایندگان را موجب بهبود عملکرد شرکت ذکر کرد.

وی در سخنان خود ریسک سنجی مناسب و حرفه ای را اولویت نخست در جذب پرتفوی عنوان کرد و در عین حال بر انجام عملیات بیمه گری همراه با سودآوری و فروش بیمه نامه های خرد را مورد تاکید قرارداد.

ارائه خدمات بهینه و با کیفیت به مشتریان، ارتقای بیش از پیش کیفیت نیروی انسانی، افزایش کیفیت فعالیت ها در حوزه تکنولوژی اطلاعات، توسعه آموزش حرفه ای و فنی کارکنان و شبکه فروش از دیگر نکاتی بود که مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش به آنها پرداخت.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهارات خود، برگزاری مجامع فصلی به صورت جدی، توجه بیش از پیش بر کنترل و نظارت در حوزه شبکه فروش و ارزیابان خسارت و کنترل هزینه های اداری و جاری شرکت و برنامه ریزی برای جذب نمایندگان فعال را مورد تاکید قرارداد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا همچنین ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران در کنار سودآوری معقول را از جمله مهم ترین اهداف فعالیت در شرکت بیمه آسیا ذکر کرد.

بنا بر این گزارش، در دومین روز همایش بزرگ میران بیمه آسیا، روسای پنج کارگروه بیمه های زندگی، شعب و نمایندگان، بیمه های اتومبیل، بیمه های آتش سوزی، مهندسی و باربری و بیمه های مسئولیت و درمان به ارائه گزارش در حوزه کارگروه خود پرداختند.

در این مراسم همچنین، معاون مالی و اقتصادی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به بیان برخی نکات در حوزه فعالیت خود پرداختند و همچنین دبیر همایش طرح فروش آسیا مهر را برای حضار تشریح کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.