×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از برپایی میزخدمت برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های امیرکبیر، علوم و تحقیقات، آزاد اسلامی، علمی و کاربردی، تربیت مدرس و امام‌صادق (ع) در آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، سعید حسینی ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه‌ها در برپایی میز خدمت تامین اجتماعی، اظهار داشت: با همکاری ارزشمند دانشگاه‌ها از ابتدای سال تحصیلی شعب تامین اجتماعی نسبت به برپایی میز خدمت در دانشگاه‌ها اقدام کردند. هدف از این اقدام، معرفی بیمه دانشجویی و مزایای ویژه در نظرگرفته‌شده برای دانشجویان است که می‌توانند با ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در طرح بیمه دانشجویان، سوابق تحصیلی خود را به سابقه بیمه تبدیل و از مزایای آن استفاده نمایند.
وی افزود: سوابق بیمه دانشجویی تفاوتی با سوابق بیمه ناشی از اشتغال نخواهد داشت و در زمان بازنشستگی مورد قبول سازمان تامین اجتماعی خواهد بود. همچنین دانشجویانی که تحت تکفل والدین خود هستند و از خدمات درمانی تامین اجتماعی با بیمه والدین خود استفاده می‌کنند؛ با ثبت‌نام در طرح بیمه دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت سرانه درمان از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ادامه داد: در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید و بنا به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در چند دانشگاه میز خدمت برپا شد. میزهای خدمت دانشگاه‌ها برای معرفی هرچه بیشتر بیمه دانشجویی، تبلیغ و جذب بیمه‌شده و همچنین پاسخگویی به پرسش‌های بیمه‌ای دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها در حوزه‌های شعبه یک تهران در دانشگاه آزاد اسلامی، شعبه ۱۳ تهران در دانشگاه‌های تربیت مدرس و امیر کبیر، شعبه ۱۸ تهران در دانشگاه علمی کاربردی، شعبه ۲۶ تهران در دانشگاه امیرکبیر، شعبه ۲۵ تهران در دانشگاه‌ امام صادق (ع) و شعبه ۳۳ تهران در دانشگاه علوم تحقیقات میز خدمت مستقر گردید.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجا‌م‌شده برپایی میزهای خدمت در دانشگاه‌ها ادامه خواهد داشت و با همکاری دانشگاه‌ها تا پایان سال تحصیلی کارکنان تامین اجتماعی برای تشریح مقررات بیمه دانشجویی و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان در تمامی دانشگاه‌ها حضور خواهند یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.