×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گزارش عملکرد سه ماهه بیمه دی در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام با استقبال و حمایت کم سابقه سهامداران  شرکت مواجه شد تا آینده ای درخشان را برای بیمه دی متصور سازد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره اینکه آینده درخشانی در انتظار بیمه دی است، درباره برنامه های سال آینده شرکت متبوعش گفت: افزایش سهم از بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تکریم مشتریان، تحول دیجیتال، توجه به سلامت الکترونیک، افزایش کارایی و بهره وری و  توسعه فرهنگ بیمه از طریق تبلیغات از جمله اهداف بیمه دی در سال آینده خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر توانمندسازی و توجه به شبکه فروش افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای نمایندگان، بسته حمایتی از شبکه فروش تصویب شده که در آن مواردی از جمله پرداخت وام، سهام ترجیحی و تخفیفات صدور بیمه نامه برای نمایندگان دیده شده است.
وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی همه ذینفعان به ویژه سهامداران به عنوان مهمترین رکن موفقیت شرکت، از اختصاص داشبورد برای پایش عملکرد شعب سخن گفت و در خصوص اقدام برای پرداخت های عملکردی هدفمند ابراز امیدواری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.