×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استان بوشهر در ثبت نسخه الکترونیک جایگاه سوم کشوری را دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم، دکتر زهرا نویدی فرد طی سخنانی با اشاره به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص مجوز افزایش تخت بیمارستان های استان گفت: مجوز افزایش این شمار تخت برای اجرا به استان ابلاغ شده که در سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: از مجموع تخت‌های اختصاص داده شده به استان بوشهر، ۲۲ تخت آن تخت‌های ویژه سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو است.
دکتر نویدی فرد اظهار کرد: توزیع تخت‌ها در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر ۷۰ تخت در رشته‎های داخلی، آی سی یو، سی سی یو، آنکولوژی، اطفال، جراحی و بیمارستان مهر برازجان ۲۰ تخت در رشته های داخلی، جراحی، ان آی سی یو و بیمارستان نبی اکرم عسلویه ۱۰ تخت سی سی یو و آی سی یو است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین با اشاره به تولید نسخه های الکترونیک در استان گفت: ۲۳۷ هزار نسخه الکترونیک در ۶ ماهه نخست سال جاری در مطب پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر تولید شده است.
وی در ادامه گفت: در استان بوشهر۱۸۱پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند که تمامی آنها در سیستم نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در ثبت نسخه الکترونیک جایگاه سوم کشوری را دارد، اظهار داشت: این طرح ضمن کنترل مصارف غیر ضرور، بستری مناسب را برای تشکیل پرونده الکترونیکی درمان بیمه شدگان سازمان فراهم می سازد.
دکتر نویدی فرد ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مطب های پزشکان طرف قرارداد این سازمان در استان نسخه الکترونیکی صادر می‌شود و سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه خدمات درمانی به صورت نقدی و ۶۰درصد سهم سازمان بابت حق ویزیت در ساعت ۲۴ همان روز به حساب پزشکان واریز می شود.
در این مراسم دکتر سحر خسروانی به عنوان سرپرست پلی کلینیک بوعلی کنگان و علی ربانی زاده به عنوان سرپرست درمانگاه غدیر دیر معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.