×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استان اردبیل میزبان پانزدهمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است

سفر استانی دکتر موسوی به استان اردبیل برای بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پانزدهمین سفر استانی خود، برای بررسی میدانی شرایط خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان به این استان سفر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این سفر از سوی ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان، مهرداد قریب معاون بیمه‌ای، مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، ابوالفضل عفت‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و نیز حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تأمین‌اجتماعی همراهی می‌شود. بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی اردبیل، بیله‌سوار و پارس‌آباد و همچنین مجتمع کشت و صنعت مغان و نیز بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی سایر شهرستان‌های استان اردبیل، در برنامه سفر استانی مدیرعامل و معاونان سازمان تأمین‌اجتماعی است.
جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در جریان سفر استانی دکتر موسوی به این استان برگزار و شرایط خدمات‌رسانی و مسائل مراکز اجرایی بیمه‌ای و درمانی استان به دقت بررسی می‌شود و تصمیمات لازم برای ارتقای خدمات این مراکز به جامعه تحت پوشش اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بدو ورود به این استان، مورد استقبال تنی چند از جانبازان استان اردبیل قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.