×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،استاندار زنجان در این دیدار از اقدامات و فعالیت های اداره کل تامین اجتماعی استان در حمایت از واحد های تولیدی در شرایط شیوع کرونا و فراهم کردن زمینه جهش تولید قدردانی کرد .
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان در این دیدار به اقدامات و عملکرد تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت : تامین اجتماعی در شرایط شیوع کرونا اقدامات و حمایت های متعددی برای خدمات رسانی به جامعه در دستور کار قرار داد .
علیاری ادامه داد : برای کاهش مراجعات مردمی، تسهیل خدمت رسانی و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان حاضر بیش از ۴۵ خدمت  این مجموعه به جامعه هدف به صورت غیر حضوری ارائه می شود .
علیاری اظهار داشت :چهل درصد از مراجعات حضوری شهروندان با راه اندازی خدمات غیر حضوری و حدف اعتبار از دفترچه درمانی کاهش پیدا کرده است .
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت : تامین اجتماعی در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر در استان دارد که برای این تعداد علاوه بر هزینه های بخش درمان ، ۱۳۵ میلیارد تومان نیز به صورت ماهیانه در قالب مستمری و کمک  های کوتاه مدت هزینه می کند .
وی با اشاره به کمک دولت و تامین اجتماعی در راستای حمایت از واحد های تولیدی در ایام کرونایی گفت : با مساعدت های انجام شده در خصوص کارگاه های تولیدی ، حدود ۳۰ هزار بیمه شده اجباری استان از سوی این اداره کل حمایت شدند .
علیاری افزود : ۶۰ هزار بیمه شدگان غیر اجباری این استان نیز شامل مشاغل آزاد ، اختیاری ، رانندگان دورن و برون شهری ، کارگران و قالیبافان و غیره از مهلت داده شده استفاده لازم را داشته باشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.