×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: از اولین لحظات وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور، نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی با حضور در مناطق آسیب دیده به امدادرسانی به مردم پرداختند.

وی افزود: با توجه به نیاز مردم این مناطق به اقلام ضروری، نخستین محموله مواد بهداشتی، غذایی و پوشاک نیز روز گذشته به دو استان کرمان و بوشهر ارسال  شد.

ترکمانه با بیان این مطلب که کمک‌های ارسالی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی بین مردم توزیع میشود، افزود: این محموله شامل ۱۰۰۰ دست لباس، ۱۰۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای ۴۰۰۰ نفر، ۵۰ چادر ۱۲ نفره برای اسکان ۶۰۰ نفر و ۴۰۰۰ بطری آب معدنی و اقلام ضدعفونی و بهداشتی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با راه‌اندازی دو آشپزخانه توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان، روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم، طبخ و در مناطق سیل زده توزیع میشود.

ترکمانه تاکید کرد: ارسال محموله‌های کمکی و جبرانی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان‌ها همانند سایر حوادث غیرمترقبه‌ای که در کشور رخ میدهد، همچنان ادامه خواهد داشت و ما تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.