×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی و برای اولین بار در کشور، قرارداد ارتقای کیفی نفت‌کوره تولیدی پالایشگاه نفت لاوان با بهره‌گیری از ظرفیت دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان در مراسمی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری امضاء شد. در این مراسم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات مثبت زیادی توسط شرکت‌های تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه پالایش نفت و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان صورت‌گرفته، از رویکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قدردانی کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تفاهم‌نامه گوگردزدایی از نفت کوره در این مراسم میان شرکت‌های پالایش نفت لاوان و اکسیر نوین فرآیند آسیا امضاء شد. ارزش این پروژه معادل ریالی ۳۶ میلیون یورو و هدف از اجرای آن، کاهش حجم گوگرد نفت کوره تولیدی در پالایشگاه لاوان به‌منظور کیفی‌سازی فرآورده‌ نفت کوره تولیدی در این شرکت است.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، وحیدرضا زیدی‌فرد معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیران‌عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت لاوان حضور داشتند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، اقدامات مثبت زیادی توسط شرکت‌های تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی در حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است، از مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به سبب این رویکرد حمایتی تقدیر کرد.
اخباری، مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان نیز در این مراسم با اشاره به زمان‌بندی پروژه کیفی‌سازی نفت کوره تولیدی این شرکت با استفاده از دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی گفت: این شرکت در نظر دارد با حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی، برنامه کیفی‌سازی نفت کوره تولیدی خود را با استفاده از دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در مدت زمان ۲۴ ماه اجرایی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.