×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اراضی یک میلیون واحد طرح نهضت ملی با کاربری مسکونی تامین شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در خصوص آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن که امروز ۱۷ بهمن با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی انجام شد، توضیحاتی ارایه کرد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: امروز ۱۷ بهمن‌ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در طی این مدت اراضی حدود یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که از این تعداد حدود ۲۰۰ هزار واحد کلنگ‌زنی می‌شود که متعاقب آن عملیات اجرایی این تعداد واحد آغاز خواهد شد.

محمودزاده با اعلام اینکه اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شناسایی شده و بخشی از آن اراضی در مرحله تغییر کاربری و الحاق است در خصوص جزئیات آن گفت: اراضی یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تامین شده است. همچنین اراضی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده که در مراحل الحاق به محدوده و یا تغییر کاربری قرار دارند.

لازم به ذکر است، امروز همزمان با ایام‌الله همزمان با آغاز عملیات اجرایی ۲۰۹ هزار و ۲۱۱ طرح نهضت ملی مسکن بخشی از پروژه‌های عمرانی در حوزه مسکن نیز به بهره‌برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.