×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارائه محتوای آموزشی تلویزیونی حرفه‌ای و کارآمد برای دانش‌آموزان، توسط ال‌جی و پلتفرم Highbrow

ال‌جی الکترونیکس و Highbrow که یک پلتفرم محبوب ویدیوهای آموزشی بدون تبلیغات برای کودکان است، این محتوا را از طریق LG Content Store در اختیار مشتریان ال‌جی در ۱۴۵ کشور جهان قرار می‌دهند. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از webOS نسخه ۴ و بالاتر استفاده می‌کنند، اولین سری محصولاتی هستند که برای کودکان تا ۱۱ سال، والدین و مربیان امکان انتخاب محتوای آموزشی مناسب سن را از میان مجموعه گسترده Highbrow فراهم می‌آورند که با نیازهای هر یادگیرنده جوانی متناسب است.

برنامه Highbrow مجموعه‌ای جذاب و طبقه‌بندی‌شده از فیلم‌های آموزشی را ارائه می‌دهد که با استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای ارائه برنامه متناسب با سن و علایق هر دانش‌آموزی، با دقت تنظیم‌شده است. Highbrow با بیش از ۱۰ هزار ویدیو در کتابخانه خود، موضوعات مختلف همچون علوم محض، علوم انسانی، ریاضیات، موسیقی، هنر، زبان و… را پوشش می‌دهد. Highbrow برای ارائه محتوای تازه و جذاب، با بیش از ۲۰۰ تولید‌کننده بین‌المللی، ازجمله Pinkfong همکاری دارد که بیشتر به خاطر آهنگ و ویدیوی فوق‌العاده موفق Baby Shark معروف است. Highbrow به‌عنوان یک پلتفرم یادگیری آنلاین مشهور جهانی، در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ مدرسه در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه آموزش از راه دور هنوز جزئی از زندگی دانش‌آموزان است، تلویزیون‌ها در بسیاری از کشورها به یک ابزار آموزشی بسیار خوب تبدیل‌شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌جی با داشتن ده‌ها برنامه آموزشی بر روی webOS، امکان دسترسی به انتخا‌ب‌های گسترده‌ای از محتواهای آموزشی را به دانش‌آموزان جوان می‌دهد و درعین‌حال مرورگر وب پیشرفته آن تجربه کاربری مناسبی را برای همه سنین فراهم می‌آورد.

با استفاده از ویژگی‌های screen mirroring تلویزیون‌های ال‌جی، می‌توان با بهره‌گیری از LG Magic Tap در اندروید یا Airplay در دستگاه‌های اپل، محتوای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها را روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش نمود. همچنین Magic Tap در تلفن‌های سازگار با این فناوری، امکان اتصال به Magic Remote ال‌جی از طریق NFC در تلویزیون‌های ۲۰۲۱ ال‌جی را فراهم آورده است که این امر به یادگیرندگان کمک می‌کند تا برای حفظ حریم خصوصی و تعامل بیشتر با محتوا، صدای تلویزیون را از طریق هدفون‌ها یا ایرادها بشنوند.

ازآنجایی‌که محافظت از چشم بینندگان در حین یادگیری به همان اندازه ارائه کیفیت تصویر خارق‌العاده، اهمیت دارد؛ نمایشگرهای تمامی تلویزیون‌های OLED سری ۲۰۲۱ ال‌جی دارای تأییدیه Flicker-free و عدم ناراحتی چشم از سوی UL هستند.* و ازآنجایی‌که تلویزیون‌های OLED ال‌جی گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe را دریافت نموده‌اند، می‌توان به والدین اطمینان داد که سلامتی چشم کودکان دلبندشان در معرض خطر نیست.

###

* Flicker-free با تنظیمات پیش‌فرض بهینه‌شده است.

درباره شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیون‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.